|
Den Knäppa Tråden (pg. 169)
|
View this Thread in Original format
| Joe Nas |
såg den igår, Gollum scenen är så jävla bra :haha: , resten va sådär |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Joe Nas
såg den igår, Gollum scenen är så jävla bra :haha: , resten va sådär |
Håller med. Gollum var bäst |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Joe Nas
hitta en bisarr video på nätet och kände mig bara tvungen att lägga till lite musik till den :D
:crazy: |
This makes me wonder.
Vad surfade du på egentligen...?:stongue: :haha: :crazy: :nervous: |
|
|
| xPROXYx |
jag e tvungen o yttra mig nu!!
ni vet reklamen som gick på tv förr, med rånet som ramlade omkull när han, bageln och kakan skulle rymma??
varför har dom tagit bort dne förr, det va typ för den man kollade på tv, va ju så hysteriskt rolig!! fan jävla fascist samhälle man bor i...tar bort den enda reklamen som va värd att skratta år...resten e bara ävkliga...liksom vemfan vill ha en relman om grekisk yougurt glass??? greker e håriga o tro mig ja vill inte ha fryst yougurt från dom ffs!!!
nu ska ja sova!!
bättre reklamer ffs!!! |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
jag e tvungen o yttra mig nu!!
ni vet reklamen som gick på tv förr, med rånet som ramlade omkull när han, bageln och kakan skulle rymma??
varför har dom tagit bort dne förr, det va typ för den man kollade på tv, va ju så hysteriskt rolig!! fan jävla fascist samhälle man bor i...tar bort den enda reklamen som va värd att skratta år...resten e bara ävkliga...liksom vemfan vill ha en relman om grekisk yougurt glass??? greker e håriga o tro mig ja vill inte ha fryst yougurt från dom ffs!!!
nu ska ja sova!!
bättre reklamer ffs!!! |
lol :tongue2 |
|
|
| SWE_TRANCE |
[[ LINK REMOVED ]]
:D |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
[[ LINK REMOVED ]]
:D |
Hahahahaha jag tror jag kommer skratta ihjäl mig! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
 |
|
|
| mjz |
| haha, jag hade fan sprungit och gömt mig om jag gått bakom den killen, ser ut som en skäggig agent smith håller på krypa ut ur bakhuvudet ju. :nervous: |
|
|
| mjz |
Vet inte om den här videon varit med här, men älskar den ändå.
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by mjz
haha, jag hade fan sprungit och gömt mig om jag gått bakom den killen, ser ut som en skäggig agent smith håller på krypa ut ur bakhuvudet ju. :nervous: |
o det säger du....kolla vilken fin bild du har som porträtt....den hade fan skrämmt mig mer! |
|
|
|
|