| jofawe |
HJAHAHAHAHAHA!!
Satt och kollade igenom lite bilder från FullMoonFestival i Tyskland nyss och hittade denna underbart söta bild på vår kära lilla Annelie

Tänk på att hon är i Tyskland ... bara murren som saknas hahaha
(inget illa ment, bara riktigt taskig humor från min sida) :nervous: |
|
|