|
Den Knäppa Tråden (pg. 168)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
| Den blir bara roligare och roligare för varje gång man kollar :stongue: :stongue: |
|
|
| Pjox |
Haha nice.
Kul bara om det skulle regna ;D |
|
|
| xPROXYx |
| JAG ÄR KNÄPP!:rolleyes: |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
JAG ÄR KNÄPP!:rolleyes: |
du skrämde mig :o |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Pjox
Haha nice.
Kul bara om det skulle regna ;D |
Cool sko...är den på riktigt? Skulle iofs tycka det var koolare med en mp3-spelare i, utan rörliga delar. |
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by benni
du skrämde mig :o |
hehe I Knew it!!!!!
:crazy: |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Cool sko...är den på riktigt? |
nej skulle inte tro det:p är nog en hemmasterio som ska stå i hyllan pch inte bäras på fötterna, men den är rätt cool |
|
|
| Joe Nas |
hitta en bisarr video på nätet och kände mig bara tvungen att lägga till lite musik till den :D
| quote: | | http://download.yousendit.com/5F1E8EAF2C07EAE8 |
:crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Haha... denna är jävla barnslig men hyffsat kul ändå :D
Ni som inte gillar Darin och hans fans lär gilla den !
Länk |
|
|
| nekholm |
| Hahaha den va bra Stävä :D |
|
|
| Smeagol |
Kodat meddelende i domen om "Da vinci koden"s plagiat.
Länk till DN
"jag kan inte förstå varför man inte ska få skoja med ett domslut" :)
Är det ok att skämta till det lite på livstids fängelser och så med?
"... finner den åtalade oskyldig. ...
...
...
Nä, jag bara skojade, du åker in på livstid!! aaahhhahahahaahahaha!! lol!!"
Humor? jaja, jag tyckte det verkade lite roligt i da vinci kodens fall. |
|
|
|
|