|
Den Knäppa Tråden (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| TrancE_GyLLe |
| jävla sepe han som åt fimpar å tändstickor mm... Usch å tvi |
|
|
| TrancE_GyLLe |
vilken stor... undrar om den är Photoshoppad??? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
vilken stor... undrar om den är Photoshoppad??? |
nej bilden är sant :D jag kan lova dig :)
otroligt va? :p |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
vilken stor... undrar om den är Photoshoppad??? |
Fyfan - den kissen hade inte jag velat ha i knät. Jag som tycker att mina stackars kissar växer som aldrig förr.
Tiny, som är ca 9 månader gammal

och Mini, som är 4 månader gammal:
 |
|
|
| DJ_Laszlo |
I senaste numret av MixMag's Random Bird (notisspalten) - and I quote:
I feel sorry for Mauro Picotto's manager! During a flight to Colombua (hey! what is it with Colombia?) the Pilot let Mauro take control of the Cessna they were in. His poor manager sat in the back sweating with fear at every bump and jerk. Funny, that - screaming and sweating's usually what I do when I see Mauro too!
End of quote.
Tycker detta var lite komiskt :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
nej bilden är sant :D jag kan lova dig :)
otroligt va? :p |
hur vet du?! :S
JÄVLIGT coolt isf :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hur vet du?! :S
JÄVLIGT coolt isf :D |
jag har läst tidigare om den där katt på nån annan forum som hade lite mer information och en källa ;) .. har glömte hur tungt han/hon var men den e fan stor må jag säga :D |
|
|
| DJ_Laszlo |
Någon här som är kan tyda drömmar eller liknande?
Jag har aldrig tidigare haft samma drömmar upprepade gånger, men den senaste veckan har jag tre gånger drömt om att jag varit på en färja, som varit i gungning på grund av oväder. Drömmarna är inte exakt identiska, men båten i gungning är själva "konceptet" av dessa drömmarna jag haft. Gungningarna och stormen har också bara blivit kraftigare och kraftigare efter varje dröm. Den senaste drömmen välte båtfan helt upp- och ner, sedan vaknade jag :conf:
Är inte speciellt orolig över att jag börjar bli psykiskt rubbad eller liknande - inte ännu i alla fall :) - och jag har ingen färjfobi heller - är bara nyfiken om vad detta kan tänkas betyda. :conf:
Kan detta vara en förvarning på vad som komma skall på vårkryssen??
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Någon här som är kan tyda drömmar eller liknande?
Jag har aldrig tidigare haft samma drömmar upprepade gånger, men den senaste veckan har jag tre gånger drömt om att jag varit på en färja, som varit i gungning på grund av oväder. Drömmarna är inte exakt identiska, men båten i gungning är själva "konceptet" av dessa drömmarna jag haft. Gungningarna och stormen har också bara blivit kraftigare och kraftigare efter varje dröm. Den senaste drömmen välte båtfan helt upp- och ner, sedan vaknade jag :conf:
Är inte speciellt orolig över att jag börjar bli psykiskt rubbad eller liknande - inte ännu i alla fall :) - och jag har ingen färjfobi heller - är bara nyfiken om vad detta kan tänkas betyda. :conf:
Kan detta vara en förvarning på vad som komma skall på vårkryssen??
:nervous: :nervous: :nervous: |
Tror du går och grubblar på nåt.. nåt du vill ska gå bra men inte är säker på... kanske en tjej du är intresserad av men du vet inte vart du har henne... Kanske nåt annat du inte vet utgången på men är rädd för att det värsta kommer att hända.
Jag är ingen dröm expert men ofta är drömmar en metafor av nåt från det verkliga livet som hjärnan bearbetar... :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Kan detta vara en förvarning på vad som komma skall på vårkryssen??
:nervous: :nervous: :nervous: |
tänkte precis säga det... hehe :p
skulle vara jobbigt om det hände för då skulle befolkningen här på TA sjunka ganska mycket :/
hehe |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
tänkte precis säga det... hehe :p
skulle vara jobbigt om det hände för då skulle befolkningen här på TA sjunka ganska mycket :/
hehe |
jag måste vara trött eller nått men jag garva som faaaaaan åt det där
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| JayBee |
| HAHA! jo halva svenska Trance befolkningen skulle ju ryka då :) |
|
|
|
|