| JayBee |
proximus,scul: faen den var schysst.. men jag får nästan ont i magen av att tänka på hur dålig stil sånt där är. fan altså hajar inte hur man kan göra en sådan sak. vägra bara säga "jag är inte kär i dig längre" eller sådant.
nä fyyy nu går jag och lägger mig. |
|
|