|
Den Knäppa Tråden (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Ringde hemma hos mig en dag, var en polare. Han lät allmänt upprörd när han förklarade att han kört på en gris!
"Grisjävel sitter fast under bilen, o jag får inte tag i den för att dra ut. Den ligger bara där o sprattlar. Hur fan ska jag göra?!"
Jag gav han rådet att slå grisen i huvudet med en domkraft eller något liknande så han tuppade av, sen skulle det vara lätt o dra ut den o kasta in i en buske eller något.
Han tackade för tipset o la på luren. Efter kanske 10-15 minuter ringde det igen, o det var samma polare.
"Jofan, det hjälpte. Jag slog grisen i huvudet med ett fälgkors, o sen kunde jag lätt dra ut han o kastade han i en buske. Men vafan, jag kommer ändå ingenstand!"
Hum, vaddå frågade jag?
"Jo, hans jävla polismotorcykel ligger fortfarande under bilen!" |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ringde hemma hos mig en dag, var en polare. Han lät allmänt upprörd när han förklarade att han kört på en gris!
"Grisjävel sitter fast under bilen, o jag får inte tag i den för att dra ut. Den ligger bara där o sprattlar. Hur fan ska jag göra?!"
Jag gav han rådet att slå grisen i huvudet med en domkraft eller något liknande så han tuppade av, sen skulle det vara lätt o dra ut den o kasta in i en buske eller något.
Han tackade för tipset o la på luren. Efter kanske 10-15 minuter ringde det igen, o det var samma polare.
"Jofan, det hjälpte. Jag slog grisen i huvudet med ett fälgkors, o sen kunde jag lätt dra ut han o kastade han i en buske. Men vafan, jag kommer ändå ingenstand!"
Hum, vaddå frågade jag?
"Jo, hans jävla polismotorcykel ligger fortfarande under bilen!" |
hahahahahahaha... fan va ja flabba... hahahaha
o den där sabotage grejen tyckte jag också va kul som st andrew sa |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag funderar över hur en människa betar?
|
'
jag funderar över hur mannen kunde tro att han är en häst som betar... lite pinsamt av artikelskrivaren kanske? ;) |
|
|
| nekholm |
 |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by nekholm
|
Vilket enormt spårad tråd. :rolleyes: |
|
|
| JayBee |
 |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by nekholm
|
hänger du mkt på chill forum? :p |
|
|
| NooN |
Nu ska inte Jaybee spåra den här tråden :p :D
iofs heter den kanske inte "Den knäppa tråden" utan anledning |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by reveal
hänger du mkt på chill forum? :p |
Jag? Jo, jag spenderar mest tid där av alla forum på TA. Så många intressanta diskussioner :) :stongue: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by nekholm
Jag? Jo, jag spenderar mest tid där av alla forum på TA. Så många intressanta diskussioner :) :stongue: |
lol, chill out måste vara universums skumaste ställe... fast så jävla soft :p
 |
|
|
|
|