|
Den Knäppa Tråden (pg. 140)
|
View this Thread in Original format
| cviper |
Möjligheten att få använda godtyckliga ljud som ringsignaler är en av sakerna som världen skulle kunna leva utan...
... bortsett från någa enstaka tillfällen, t.ex. när man mitt under en föreläsning (~ 60pers på föreläsningen) börjar höra
"Svara..."
"Svara !"
"Svara nu då!
...
"SVARA FÖR F*N!!"
...
med allt högre volym, samtidigt som nån panikartat letar efter sin mobil ("f'låt, hittar inte den") :D |
|
|
| jofawe |
Appropå störiga mobiler:
En jobbarkompis lackade ur lite på sin 3-lur idag :) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by JayBee
jupp. fast jag ligger på en AP. vi får snacka lite samband på nästa fest ;) |
usch då, har förträngt allt som har med samband å göra, men får ta de på calle torsten 5e...:cool: |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by jofawe
Appropå störiga mobiler:
En jobbarkompis lackade ur lite på sin 3-lur idag :) |
:eyes:
He he..
Påminner mig om min trådlösa som syskonbarnet slängt i toan under ett obevakat ögonblick.. jag försökte förgäves få den att funka.. Sedan blev det så att jag slog den i väggen ett par gånger och kastade den i backen..
Attans vad jag svor :o |
|
|
| November |
:haha: :haha: :stongue: |
|
|
| Pjox |
Känns som om jag inte bör kolla det nu när jag äter frukost :p
Tar nog det i kväll :rolleyes: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Pjox
Känns som om jag inte bör kolla det nu när jag äter frukost :p
Tar nog det i kväll :rolleyes: |
ganska bra idé det där.. kollade på den lite igår.. men stängde av ganska snabbt... ser inget nöje direkt i att se han spy.. lagom mysigt liksom :p |
|
|
|
|