return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 
Den Knäppa Tråden (pg. 196)
View this Thread in Original format
Pjox
quote:
Originally posted by benni
jag läste idag i sydsvenskan att det va en kille som blev våldtagen av 4 tjejer i kalmar :haha:


Första jag tänker är "ha! där får ni tillbaka killar!" men sammtidigt är det lika synd om honom som alla tjejer som blir våldtagna. Men man kan fråga sig om han kommer få samma frågor under rättegången som tjejer får...
benni
quote:
Originally posted by Pjox
Första jag tänker är "ha! där får ni tillbaka killar!" men sammtidigt är det lika synd om honom som alla tjejer som blir våldtagna. Men man kan fråga sig om han kommer få samma frågor under rättegången som tjejer får...


vadå synd? jag hade för fan kännt mig stolt dagen efter :stongue:
Akia
Att bli våldtagen är knappast något att vara stolt över! Det är inget annat än kränkande och förnedrande! Inte minst för en kille då ni knappast är dem enda med dem åsikterna. Han bär knappast ansvar för vad vältäktsmän gjort genom tiderna och detta är inte ett steg mot jämställhet!
benni
quote:
Originally posted by Akia
Att bli våldtagen är knappast något att vara stolt över! Det är inget annat än kränkande och förnedrande! Inte minst för en kille då ni knappast är dem enda med dem åsikterna. Han bär knappast ansvar för vad vältäktsmän gjort genom tiderna och detta är inte ett steg mot jämställhet!


jämställdhet jag vill ha 4 tjejer....nooow!:eyes:
Aendy
quote:
Originally posted by benni
jämställdhet jag vill ha 4 tjejer....nooow!:eyes:


Ok, nu är du bara dum i huvudet. Tror inte du verkar besitta någon förmåga att tänka dig in i hans situation. Att bli kränkt och leva en lång tid av sitt liv framöver med en massa besvär som paranoja, problem med intimitet och rädsla för allt och alla omkring en.
benni
quote:
Originally posted by Aendy
Ok, nu är du bara dum i huvudet. Tror inte du verkar besitta någon förmåga att tänka dig in i hans situation. Att bli kränkt och leva en lång tid av sitt liv framöver med en massa besvär som paranoja, problem med intimitet och rädsla för allt och alla omkring en.


Ärligt talat så tycker jag likadant som du om jag verkligen försöker tänka mig in i hans situation som du säger, men jag väljer dock medvetet att inte göra det utan jag väljer att se saken på ett annat sett för att man mår ju trots allt bättre av skratt än sorg, men ska jag va ärlig så förväntade jag mig ett svar som just ditt innan jag skickade iväg mitt inlägg, men jag står ändå fast vid mitt.
Just eftersom det var en kille som blev våldtagen av tjejer fick mig att le eftersom det är ovanligt. Innerst inne i alla människor finns det ett "överjag" som gillar att se det komiska åt sådant som detta, fast det är olika starkt beroende på vem man är. För ca. 2 år sen blev nån 85årig gammal kvinna överfallen och våldtagen i nån park här i malmö. När jag sen berättade om detta i nån fest så fick nästan alla ett skrattanfall.

och nej jag är inte dum i huvudet.
Akia
Vissa människor har förmågan att få en annan att känna sig som Einstein...:D http://www.youtube.com/watch?v=d_0bEHJY9oo&NR=1
Cloudburst
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1109011.ab

apropå jämställdhet... killen är inte normal! :wtf:
mjz
Hittade dessa reklamer för en frnask crime-kanal :D

Skidskytte - hade helt klart gjort sporten mer spännande.

Gali the alligator

Miami Vice
reveal
quote:
Originally posted by Cloudburst
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1109011.ab

apropå jämställdhet... killen är inte normal! :wtf:


Vaddå? Man kan väl inte rättfärdiga ett brott genom att hävda att det var en TV-inspelning?

rawbound
quote:
Originally posted by reveal
Vaddå? Man kan väl inte rättfärdiga ett brott genom att hävda att det var en TV-inspelning?


Det var ju bara därför att han polisanmälde henne som det blev ett brott. Skulle du också gjort det? Isåfall förstår jag ditt resonemang. Personligen förstår jag inte att folk kan ta så illa vid för något sådant, fängelse liksom. :conf:
SMC
quote:
Originally posted by reveal
Vaddå? Man kan väl inte rättfärdiga ett brott genom att hävda att det var en TV-inspelning?


Ofattbart brott. :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 
Privacy Statement