return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Den Knäppa Tråden (pg. 104)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hellre de än Stiiiiiiiiiiiv iaf :toothless


Själv säger jag "Stéve" angående dig, alltså inte med engelskt uttal :)
jofawe
steve med loyden är det ju.. eller?
Cloudburst
hon heter Berit men vi kallar henne Beirut för hon e så jävla bombad... :tongue2
Connector
http://www.mydicksbigger.com/mdb/kaviar/

eeeh.... Jag och mina kompisar käkar kaviar. Och jag HATAR kaviar!
U121
ok.. snorta kaviar... du har officiellt respekt xD
ScuL
kaviar urgh.. fattar inte hur folk kan äta det
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by ScuL
kaviar urgh.. fattar inte hur folk kan äta det


^^WORD!!!!!

Btw jonas: Dina polers verkar vara like "retarded" som du:D
Puss på dig grabben!
St_Andrew
quote:
Originally posted by ScuL
kaviar urgh.. fattar inte hur folk kan äta det


meh, e ju gott ju ;)
jofawe
fy fan va vidrigt!!
U121
kaviar bleh, messmör yeh!

reveal
quote:
Originally posted by ScuL
kaviar urgh.. fattar inte hur folk kan äta det


Hur gott som helst ju :) Du måste lära dig att käka Kalles Kaviar inför din flytt till Sverige :p Finns nog på ett IKEA nära dig ;)
U121
kalles! omg! the memories från när jag var liten och man bara fick kalles hos morfar, därför hette det "moffa-kaivar" xD
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Privacy Statement