|
Den Knäppa Tråden (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
|
Heheh, gjuten bild :p Krävs lite av fotografen att komma på att ta bilden också så att säga ;) |
|
|
| Aendy |
Jag försöker inte vara lustig på något sätt: Jag är SÄKER på att killen bor i Lund och bor på mina föräldrars gata. 100% |
|
|
| jofawe |
jäääävlar vad arg han blev..
sicken dålig förlorare! :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag försöker inte vara lustig på något sätt: Jag är SÄKER på att killen bor i Lund och bor på mina föräldrars gata. 100% |
hur så? :D *nyfiken* :p |
|
|
| ScuL |

de visste inte hur holländska flaggan såg ut så hängde dom den tvärtom.. :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
 |
|
|
| ScuL |
gammal dock fortfarande kul
:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
gammal dock fortfarande kul
:D |
Ha ha ha... påminner mig om när Kjell på humorprogrammet sovmorgon i "Sveriges radio P3" ger igen på "Microsoft Sverige"
Då härmar han det där förgrymmade gemet :p
Ta hem och lyssna här
http://www.sr.se/laddahem/p3/sovmorgon/021029kmicro.rm
Tyvärr realplayer
:toothless |
|
|
|
|