|
Den Knäppa Tråden (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
haha, fan va coolt ;) |
|
|
| Glorie |
http://www.djrotterdam.info/videos.htm
haha, han e heeeelt sjuk :p han har verkligen övat in texten i hiphop-videon. för övrigt löper han amok me de där gossedjuren. galet. och jag blir seriöst skrämd! över hur han skrattar... verkligen äckligt :nervous: speciellt i bsb-videon. huuuh |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Glorie
http://www.djrotterdam.info/videos.htm
haha, han e heeeelt sjuk :p han har verkligen övat in texten i hiphop-videon. för övrigt löper han amok me de där gossedjuren. galet. och jag blir seriöst skrämd! över hur han skrattar... verkligen äckligt :nervous: speciellt i bsb-videon. huuuh |
Haha, han skrämmer mig oxå nu faktiskt :eek:
Hoppas han inte har några husdjur :nervous: :nervous: :nervous:
Och nu vet vi att hans lilla utbrott inte var nån engångsföreteelse :p
Underbar engelska han har btw ;) |
|
|
| Dioxys |
| vänta lite, så det innebär att han är frisk.. och är dj? :eek: :conf: |
|
|
| Vizay |
de värsta med killen e ju att det inte går att avgöra om han e störd eller bara spelar :p
kul som fan ere iaf :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
de värsta med killen e ju att det inte går att avgöra om han e störd eller bara spelar :p
kul som fan ere iaf :D |
precis!!
Det är det som är sådär otäckt att man får en lustig känsla i magen av att nått inte står rätt till... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
vänta lite, så det innebär att han är frisk.. och är dj? :eek: :conf: |
hehe, aaa så tror jag att det är. Han framkallar bara aningens fler psykbryt än vad vi andra kan göra :p kollar man i hans galleri, ser han ju normal ut. Lineup: Dj Rotterdam :stongue: |
|
|
| mjz |
hahaha, var just och handlade på dell lite... dom följer amerikanska exportregler och ber en svara på bland annat den här frågan...
| quote: |
Fråga 4. Kommer produkterna att användas i anslutning till vapen för massförstörelse, dvs, kärnvapentillämpningar, missilteknologi eller för kemisk eller biologisk vapenföring?
|
vad svarar man? :D |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by mjz
hahaha, var just och handlade på dell lite... dom följer amerikanska exportregler och ber en svara på bland annat den här frågan...
vad svarar man? :D |
Haha, svara ja o se vad som händer:haha: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mjz
hahaha, var just och handlade på dell lite... dom följer amerikanska exportregler och ber en svara på bland annat den här frågan...
vad svarar man? :D |
haha, kan meddela att man får liknande frågor när man ska komma in i USA, undra hur många terrorister som svarar ja på det... |
|
|
|
|