|
Den Knäppa Tråden (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
DJ steffo hette ju en.. den sög, |
DJ Steffo var ju så bra... fast han var ännu bättre när han var med i radio! |
|
|
| Aendy |
Annars är detta min nya favorit i serievärlden!
 |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
Kanske detta kan va nåt? :D :D |
hahah, har alltid önskat mig en sån! :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hahah, har alltid önskat mig en sån! :D |
hehe, ja tänkte väl det andrew. :) det var för din skull ja posta länken :stongue: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, ja tänkte väl det andrew. :) det var för din skull ja posta länken :stongue: |
ohh du e så rar jenny, bara för min skull.. hihihi... :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by JayBee
kenny: kul och kul.. det finns typ ingen serie jag verkligen skrattar åt, kanske om jag är trött men jag tycker ändå elvis har skön stil, 10 gånger bättre än de andra serierna som har varit och är i metro&city. DJ steffo hette ju en.. den sög, sen var det nån med en snobb eller nått, kommer inte ihåg vad den hette men den gick bara 1 vecka för den var så dålig.. inte på tal om den som är i city, typ de där uteliggarna... så fattig humor altså. åtminstånde när man läser elvis säger man "ahh.. fan det är ju sant, det är ju så" eller liknande :P |
det där är en förolämpning mot rocky! rocky är och kommer alltid vara den bästa serien i metro någonsin! DET är den enda serien jag skrattar gott åt :D Har snart alla samlingsalbum...klockren humor där man får tänka lite själv...jag tycker elvis lämnar så lite av poängen till läsaren. För obvious liksom...
 |
|
|
| JayBee |
| va fan snackar du om kenny, det finns ingen rocky i metro jag tror du har blandat ihop namnen på tidningarna. DN eller aftonbladet har jag för mig har rocky men de läser jag nästan alldrig. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
va fan snackar du om kenny, det finns ingen rocky i metro jag tror du har blandat ihop namnen på tidningarna. DN eller aftonbladet har jag för mig har rocky men de läser jag nästan alldrig. |
Det var i Metro som Rocky slog igenom! (Det är aldrig bra att visa sin okunskap, särskilt inte mitt framför ögonen på seriofiler. Det är därför jag aldrig pratar trance...) |
|
|
| St_Andrew |
 |
|
|
| JayBee |
| kenny:ok men jag har inte påstått att jag är nån serie freak, säger bara att elvis är den bästa serien utav de som finns i metro&city enligt mig. och det finns ingen rocky i metro, om det har funnits 1873 vet inte jag men det finns inte nu i alla fall :P |
|
|
|
|