|
Den Knäppa Tråden (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by GyLLe
Kolla den här knäppgöken!!! :D :D :haha: :haha: :stongue: :stongue:
|
Skulle det vara en komplimang? ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Skulle det vara en komplimang? ;) |
haha, det värsta är att du äger hela TA med den avataren :D |
|
|
| dbl |
han har använt en emulator och sparat flera gånger under banans gång, så när han har dött har han bara gått tillbaka...
så sååååååååå jävla grym e han faktiskt inte ;) |
|
|
| jofawe |
¨
tack, nu kommer jag inte kunna sova på ett tag ... uuusch |
|
|
| mjz |
hahaha :stongue:
killen levde sig ju verkligen in i musiken iaf, fast vissa piller ska man nog lämna i burken tror jag... ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
den här grabben har varit med om ett dödsrejv för mkt ;):D |
mouhhhaa... vilken grym film. Klart bästa jag sett på hur länge som helst... :stongue: :stongue: Vilka bra låtar han spelade sen då.. hohoh... tänkte på en sak.. tredje låten.. han vet verkligen var han ska klappa med händerna.. hoho.. väl inlyssnad. :p Slutet var fan sjukt...fän va ja skratta...:crazy:
visst e det tyska han snackar va? :p Undra om han är kokko på riktigt :disbelief :rolleyes: |
|
|
| St_Andrew |
| hahahahahaha, fyyy fan vilken skön gubbe :D :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: |
|
|
| Producer |
Hahahah....killen verkar duktigt pundig...:whip: |
|
|
|
|