|
Den Knäppa Tråden (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
HAHA, det här är fanimej det roligaste jag sett änsålänge 2004 :D :D :D
*ASG*
KOLLA IN DESSA TALANGER
Kolla killen i svarta byxor å vit skjorta...riktigt skööön stil.. :) |
Amen, vafaen. Jag skäms ju å deras vägnar. Hade aldrig ställt upp på samma scen som "danskillen" oavsett vad som de erbjudit mig. My ing GOD! |
|
|
| Virus |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
HAHA, det här är fanimej det roligaste jag sett änsålänge 2004 :D :D :D
*ASG*
KOLLA IN DESSA TALANGER
Kolla killen i svarta byxor å vit skjorta...riktigt skööön stil.. :)
ScuL, är detta seriöst eller (om du känner till det)?
Verkar typ vara varje vecka eller nåt sånt om man kollar filnamnet.. |
Hahaha! Satt och vred mej i stolen av obehag.
Den här länken hittade jag i en annan del av forumet.
Saddam's an Outkast:
http://www.liquidgeneration.com/pop...dam_outkast.asp |
|
|
| cviper |
404 :( (Länken innehåller "...") |
|
|
| JayBee |
| kul grej men faktist så finns det vissa(många) utav dem där som verkligen stämmer. det är nästan lite små läskigt :nervous: |
|
|
| ScuL |
freaked .
jag tycker att det är en väldig interessant ämne men samtidigt är jag rädd som skit för det :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ett par småroliga bilder :p
 |
|
|
| DJ_Laszlo |
Sånt skit tror jag inte på för fem öre. Allt där är fotomanipulationer av det billigare slaget.
Det är ju ganska märkligt att alla "spöken" fångas på de absolut suddigaste bilderna och filmerna. BAH!
Men för er som gillar sånt här ändå kan jag varmt rekommendera "The Others" med Nicole Kidman. Såg den igår och jag höll på att bajsa i byxan flertalet gånger. Jag är annars inte den som är lättskrämd vad gäller skräckisar, men den här var fan i det läbbigaste laget. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Sånt skit tror jag inte på för fem öre. Allt där är fotomanipulationer av det billigare slaget.
Det är ju ganska märkligt att alla "spöken" fångas på de absolut suddigaste bilderna och filmerna. BAH!
Men för er som gillar sånt här ändå kan jag varmt rekommendera "The Others" med Nicole Kidman. Såg den igår och jag höll på att bajsa i byxan flertalet gånger. Jag är annars inte den som är lättskrämd vad gäller skräckisar, men den här var fan i det läbbigaste laget. |
bilderna kanske men jag har ofta tittat på dokumentär om det här ämne och ibland verkar det verkligen vara nåt. särskilt historier som några människor berättar om.. :nervous:
den där film har jag sett.. helt äckligt och full av räddsla :p
kul film men ser inte på den när du är ensamma mitt i natten :eyespop: |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
bilderna kanske men jag har ofta tittat på dokumentär om det här ämne och ibland verkar det verkligen vara nåt. särskilt historier som några människor berättar om.. :nervous:
|
Nja, jag har sett en del dokumentärer om ghoststories också, men det är samma sak där - alla bilder och filmupptagningar är av sämsta tänkbara kvalité - det är nog för att få mig att tro att allt är BS. Å andra sidan kan jag knappast bevisa motsatsen...tron om att det inte finns spöken får mig iaf att sova bättre om nätterna... ;)
| quote: | den där film har jag sett.. helt äckligt och full av räddsla :p
kul film men ser inte på den när du är ensamma mitt i natten :eyespop: |
Det var precis det jag gjorde, vilket jag bittert fick ångra när jag skulle somna. :nervous: |
|
|
|
|