|
Den Knäppa Tråden (pg. 181)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Alla jäla svartabörsenhajar gör mig så skogstokig men den här killen tar priset. Helt och tydligt vet han inte ens vad det är för typ av evenemang han köpt plåtar till för att sälja, förvisso står det ju ståplats på biljetten man får hem men å vad irriterad jag blir över att han tror att det är en viktig information till detta evenemang: http://www.blocket.se/vi/9814718.htm?ca=11_s |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Aendy
Alla jäla svartabörsenhajar gör mig så skogstokig men den här killen tar priset. Helt och tydligt vet han inte ens vad det är för typ av evenemang han köpt plåtar till för att sälja, förvisso står det ju ståplats på biljetten man får hem men å vad irriterad jag blir över att han tror att det är en viktig information till detta evenemang: http://www.blocket.se/vi/9814718.htm?ca=11_s |
Intressant vore det ju om man kunde köpa sittplatts :rolleyes: |
|
|
| Cloudburst |
Brunnsparken, Göteborg
(Tjej ~16 kommer gående mot spårvagnshållplatsen samtidigt som hon pratar högt och tydligt i mobilen så att alla kan höra vad hon säger.)
Tjejen: Jag var nyss inne på NK och köpte den där sjukt snygga tröjan vi kollade på igår. Asså den är verkligen den snyggaste jag sett och den satt helt perfekt, så jag köpte den. Det är ändå mamma som betalar och vaddå, 2500 är ju faktiskt inte såååå mycket...(paus)... Vad sa du baby?...(paus)... Klart vi ska ses och ta en drink före, vad sägs om en Cosmo?
(I samma stund börjar mobilen som hon redan "pratar" i ringa i örat på henne. Hon rycker till och ser lite förvirrad ut.)
Tjejen: Du darling, det ringer på andra linjen nu, jag måste ta det. Puss! |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Brunnsparken, Göteborg
(Tjej ~16 kommer gående mot spårvagnshållplatsen samtidigt som hon pratar högt och tydligt i mobilen så att alla kan höra vad hon säger.)
Tjejen: Jag var nyss inne på NK och köpte den där sjukt snygga tröjan vi kollade på igår. Asså den är verkligen den snyggaste jag sett och den satt helt perfekt, så jag köpte den. Det är ändå mamma som betalar och vaddå, 2500 är ju faktiskt inte såååå mycket...(paus)... Vad sa du baby?...(paus)... Klart vi ska ses och ta en drink före, vad sägs om en Cosmo?
(I samma stund börjar mobilen som hon redan "pratar" i ringa i örat på henne. Hon rycker till och ser lite förvirrad ut.)
Tjejen: Du darling, det ringer på andra linjen nu, jag måste ta det. Puss! |
[Vrålskrattar] :D :D :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Brunnsparken, Göteborg
(Tjej ~16 kommer gående mot spårvagnshållplatsen samtidigt som hon pratar högt och tydligt i mobilen så att alla kan höra vad hon säger.)
Tjejen: Jag var nyss inne på NK och köpte den där sjukt snygga tröjan vi kollade på igår. Asså den är verkligen den snyggaste jag sett och den satt helt perfekt, så jag köpte den. Det är ändå mamma som betalar och vaddå, 2500 är ju faktiskt inte såååå mycket...(paus)... Vad sa du baby?...(paus)... Klart vi ska ses och ta en drink före, vad sägs om en Cosmo?
(I samma stund börjar mobilen som hon redan "pratar" i ringa i örat på henne. Hon rycker till och ser lite förvirrad ut.)
Tjejen: Du darling, det ringer på andra linjen nu, jag måste ta det. Puss! |
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Pjox
Intressant vore det ju om man kunde köpa sittplatts :rolleyes: |
det lockar säkert barnfamiljer som förväntar sig en circus show |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Aendy
Alla jäla svartabörsenhajar gör mig så skogstokig men den här killen tar priset. Helt och tydligt vet han inte ens vad det är för typ av evenemang han köpt plåtar till för att sälja, förvisso står det ju ståplats på biljetten man får hem men å vad irriterad jag blir över att han tror att det är en viktig information till detta evenemang: http://www.blocket.se/vi/9814718.htm?ca=11_s |
Du skojar med mig att de kostar 995kr!!! e dem helt puckade i huvet?! |
|
|
| Akia |
| :eek: Vad kostar biljetterna egentligen, från början? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Akia
:eek: Vad kostar biljetterna egentligen, från början? |
Först var det snack om 600kr, men slutligen blev det 380kr :)
Inte så farligt, men fortfarande en hel del för va var det, 4 timmar... |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by anuga
Du skojar med mig att de kostar 995kr!!! e dem helt puckade i huvet?! |
:eyespop: :p :D LOL |
|
|
|
|