return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Den Knäppa Tråden (pg. 181)
View this Thread in Original format
Aendy
Alla jäla svartabörsenhajar gör mig så skogstokig men den här killen tar priset. Helt och tydligt vet han inte ens vad det är för typ av evenemang han köpt plåtar till för att sälja, förvisso står det ju ståplats på biljetten man får hem men å vad irriterad jag blir över att han tror att det är en viktig information till detta evenemang: http://www.blocket.se/vi/9814718.htm?ca=11_s
Pjox
quote:
Originally posted by Aendy
Alla jäla svartabörsenhajar gör mig så skogstokig men den här killen tar priset. Helt och tydligt vet han inte ens vad det är för typ av evenemang han köpt plåtar till för att sälja, förvisso står det ju ståplats på biljetten man får hem men å vad irriterad jag blir över att han tror att det är en viktig information till detta evenemang: http://www.blocket.se/vi/9814718.htm?ca=11_s


Intressant vore det ju om man kunde köpa sittplatts :rolleyes:
Cloudburst
Brunnsparken, Göteborg

(Tjej ~16 kommer gående mot spårvagnshållplatsen samtidigt som hon pratar högt och tydligt i mobilen så att alla kan höra vad hon säger.)
Tjejen: Jag var nyss inne på NK och köpte den där sjukt snygga tröjan vi kollade på igår. Asså den är verkligen den snyggaste jag sett och den satt helt perfekt, så jag köpte den. Det är ändå mamma som betalar och vaddå, 2500 är ju faktiskt inte såååå mycket...(paus)... Vad sa du baby?...(paus)... Klart vi ska ses och ta en drink före, vad sägs om en Cosmo?
(I samma stund börjar mobilen som hon redan "pratar" i ringa i örat på henne. Hon rycker till och ser lite förvirrad ut.)
Tjejen: Du darling, det ringer på andra linjen nu, jag måste ta det. Puss!
NooN
quote:
Originally posted by Cloudburst
Brunnsparken, Göteborg

(Tjej ~16 kommer gående mot spårvagnshållplatsen samtidigt som hon pratar högt och tydligt i mobilen så att alla kan höra vad hon säger.)
Tjejen: Jag var nyss inne på NK och köpte den där sjukt snygga tröjan vi kollade på igår. Asså den är verkligen den snyggaste jag sett och den satt helt perfekt, så jag köpte den. Det är ändå mamma som betalar och vaddå, 2500 är ju faktiskt inte såååå mycket...(paus)... Vad sa du baby?...(paus)... Klart vi ska ses och ta en drink före, vad sägs om en Cosmo?
(I samma stund börjar mobilen som hon redan "pratar" i ringa i örat på henne. Hon rycker till och ser lite förvirrad ut.)
Tjejen: Du darling, det ringer på andra linjen nu, jag måste ta det. Puss!


[Vrålskrattar] :D :D :D
jofawe
quote:
Originally posted by Cloudburst
Brunnsparken, Göteborg

(Tjej ~16 kommer gående mot spårvagnshållplatsen samtidigt som hon pratar högt och tydligt i mobilen så att alla kan höra vad hon säger.)
Tjejen: Jag var nyss inne på NK och köpte den där sjukt snygga tröjan vi kollade på igår. Asså den är verkligen den snyggaste jag sett och den satt helt perfekt, så jag köpte den. Det är ändå mamma som betalar och vaddå, 2500 är ju faktiskt inte såååå mycket...(paus)... Vad sa du baby?...(paus)... Klart vi ska ses och ta en drink före, vad sägs om en Cosmo?
(I samma stund börjar mobilen som hon redan "pratar" i ringa i örat på henne. Hon rycker till och ser lite förvirrad ut.)
Tjejen: Du darling, det ringer på andra linjen nu, jag måste ta det. Puss!



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
benni
quote:
Originally posted by Pjox
Intressant vore det ju om man kunde köpa sittplatts :rolleyes:


det lockar säkert barnfamiljer som förväntar sig en circus show
anuga
quote:
Originally posted by Aendy
Alla jäla svartabörsenhajar gör mig så skogstokig men den här killen tar priset. Helt och tydligt vet han inte ens vad det är för typ av evenemang han köpt plåtar till för att sälja, förvisso står det ju ståplats på biljetten man får hem men å vad irriterad jag blir över att han tror att det är en viktig information till detta evenemang: http://www.blocket.se/vi/9814718.htm?ca=11_s

Du skojar med mig att de kostar 995kr!!! e dem helt puckade i huvet?!
Akia
:eek: Vad kostar biljetterna egentligen, från början?
anuga
quote:
Originally posted by Akia
:eek: Vad kostar biljetterna egentligen, från början?

Först var det snack om 600kr, men slutligen blev det 380kr :)
Inte så farligt, men fortfarande en hel del för va var det, 4 timmar...
Braxen
quote:
Originally posted by anuga
Du skojar med mig att de kostar 995kr!!! e dem helt puckade i huvet?!



:eyespop: :p :D LOL

Snowave
Spräng detta detta då!


http://www.youtube.com/watch?v=_exqN5I6mwI&NR

:disbelief
P4z!
http://web-cam-freak.freeonlinegames.com/

:stongue: :stongue: guldmedalj till den här killen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Privacy Statement