|
Den Knäppa Tråden (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| AcidBrain™ |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
ehh, kolla den här jävla idioten då..
Länk här |
Då tycker jag att den här va bättre ;)
En till länk |
|
|
| Laszlo |
"När jag var en liten pojke och bodde på landet så gjorde vi piskor av torkade tjurpenisar. Där någonstans tror jag att intresset för detta med fallologin föddes."
Det är fan tur att vi har internet att sysselsätta oss med idag alltså. :nervous: |
|
|
| reveal |
Men ok, det var det seriöst mest störda jag har sett på länge :nervous:
Är det en vanlig sysselsättning på Island? Smekbar kanske kan svara? :p |
|
|
| St_Andrew |
läskigt det måste vara o promenera omkring i ett rum med 156 penisar :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
| quote: | Originally posted by Lazlo
"När jag var en liten pojke och bodde på landet så gjorde vi piskor av torkade tjurpenisar. Där någonstans tror jag att intresset för detta med fallologin föddes."
Det är fan tur att vi har internet att sysselsätta oss med idag alltså. |
hahahaha såååå sant :D |
|
|
| reveal |
 |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by reveal
Är det en vanlig sysselsättning på Island? Smekbar kanske kan svara? :p |
Haha njae, nog för att lantbefolkningen på Island kan va lite knas, men de här va ju alltså väldigt lustigt :) Men vad säger man, vi islänningar är lite speciella :p |
|
|
| ScuL |
hehe jag har den som animated gif också.. :D
och det finns folk som dansar så. mest på hardstyle och hardcore events.. bara den där 360grader sväng är lite skumt :p det händer ibland dock är det inte vanligt :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ScuL
hehe jag har den som animated gif också.. :D
och det finns folk som dansar så. mest på hardstyle och hardcore events.. bara den där 360grader sväng är lite skumt :p det händer ibland dock är det inte vanligt :) |
Det är precis den bilden jag fått av Hardstyle-nissar med rakade skallar och militärboots :p :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Det är precis den bilden jag fått av Hardstyle-nissar med rakade skallar och militärboots :p :D |
dem du beskriver där är mest gabbers. några av de tycker också om hardstyle dock de flesta HATAR det verkligen.
de tror att vi 'hardstylers' är fegis och bög för att vår musik är för långsam och för glad.
det är bäst att jag inte skrivar ner här vad de tycker om trancefolket :p |
|
|
|
|