|
Den Knäppa Tråden (pg. 70)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Producer
Jodå, installera xvid-codec bara ;) |
nä aså länken funkar inte:( |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag med! Hade varit skoj att veta vad den heter :rolleyes: :p |
reveal, lille gubben, har du helt glömmt bort det här med hur man quotar? nu har du missat två i samma tråd -- på samma sida! :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| jeremy1984 |
Jag med! Hade varit skoj att veta vad den heter :rolleyes: :p |
Haiducii - Dragostea Din tei :toothless
EDIT: Stavfel var väl inte oväntat med det namnet :p
Haha, var tvungen att leta upp lyrics oxå :D
http://www.golyr.de/haiducii/songtext/362491_Dragostea+din+tei.htm |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
reveal, lille gubben, har du helt glömmt bort det här med hur man quotar? nu har du missat två i samma tråd -- på samma sida! :eyes: :eyes: :eyes: |
Heheh, jag märkte också det, måste vara nån tillfällig sinnesförvirring :D |
|
|
| St_Andrew |
Heheh, jag märkte också det, måste vara nån tillfällig sinnesförvirring :D |
jaaa, skärpning, annars får vi nog skaffa en ny moderator :p |
|
|
| reveal |
Den låten ska in på "bäst and sämst of sweta", där även badger badger badger ligger :D |
|
|
| Laszlo |
De sjunger ju rumänska i den låten - hörde Gabry Pontes version TVÅ gånger igår på det nya utestället i värnamo. Blev paff som aldrig förr. Funkar för mig utav den enkla anledningen att de sjunger på just rumänska ... :) det är ju bättre än scooter i alla fall :p |
|
|
| Vizay |
Den låten ska in på "bäst and sämst of sweta", där även badger badger badger ligger :D |
BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH MUSHROOM MUSHROOM
BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH MUSHROOM MUSHROOM
BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH A SNAKE A SNAAAAAAAAKE, OOOHHHH IT'S A SNAAAAAAKE
förlåt, va bara tvungen...den rockar ju så jävla brutalt hårt så det finns inte :D |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Vizay
BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH A SNAKE A SNAAAAAAAAKE, OOOHHHH IT'S A SNAAAAAAKE
förlåt, va bara tvungen...den rockar ju så jävla brutalt hårt så det finns inte :D |
bara jag som är lite förvånad över att det inte gjorts nån remix på den här? :D
appropå det! hörde en psytrance remix av bomfunk mc's - freestyler förra helgen :) jäklar va grym den var! ;) |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag har missat den låten... är de en riktig låt eller?? vart finns denatt lyssna på isf???? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by GyLLe
jag har missat den låten... är de en riktig låt eller?? vart finns denatt lyssna på isf???? |
w000t missat den? ;)
http://www.badgerbadgerbadger.com/ |
|
|
| GyLLe |
hmmm den var ju................... kass |
|
|
|
|