|
Den Knäppa Tråden (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har just kollat på The Simpsons - S15E01 - Threehouse of Horror XIV
Riktigt bra faktiskt ! bla. är det professorn som vinner nobelpris och han får åka till Sverige för att ta emot det...
Deras bild av Sverige :toothless
Den bilden är ju iof sann... :gsmile: |
det området missade jag nog när jag var i stockholm ;)
däremot såg jag detta

(är precis efter trafikpolisen ;)) |
|
|
| St_Andrew |
| Var är isbjörnarna då? :conf: |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Var är isbjörnarna då? :conf: |
Haha :p
Påminner mig om en tjejkompis i Gislaved (här i Småland) som frågade en annan vän från Umeå om dom hade isbjörnar där.. :nervous: :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Haha :p
Påminner mig om en tjejkompis i Gislaved (här i Småland) som frågade en annan vän från Umeå om dom hade isbjörnar där.. :nervous: :toothless |
Det kan ju inte vart seriöst... så oallmänbildad var ju inte ens Caroline i Big Brother :toothless |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det kan ju inte vart seriöst... så oallmänbildad var ju inte ens Caroline i Big Brother :toothless |
Alla vet ju att det finns isbjörnar i stockholm/norr om sthlm... :toothless |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har just kollat på The Simpsons - S15E01 - Threehouse of Horror XIV
Riktigt bra faktiskt ! bla. är det professorn som vinner nobelpris och han får åka till Sverige för att ta emot det...
Deras bild av Sverige :toothless
Den bilden är ju iof sann... :gsmile: |
Nja, vet inte hur deras research egentligen är, delas inte Nobelpriset ut den 10 december? Inte läge att stå i bara mässingen då, annars är bilden ju helt sann... ;) |
|
|
| Glorie |
:crazy: :stongue:
vet inte vad jag ska tro :rolleyes: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
:crazy: :stongue:
vet inte vad jag ska tro :rolleyes: |
låter som en väl genomförd forskning, som alltid när det gäller hälsotips kommer jag följa det behårt :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
låter som en väl genomförd forskning, som alltid när det gäller hälsotips kommer jag följa det behårt :p |
:stongue: hohoho :D :stongue: det är som du kan förstå inte uppskattat av oss tjejer att killar stirrar...det gäller mer att veta vad man ska göra med dom i stället i andra situationer :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
:stongue: hohoho :D :stongue: det är som du kan förstå inte uppskattat av oss tjejer att killar stirrar... |
Lite överseende kan ni väl ha, gör det ju bara i hälsosyfte....
| quote: | | det gäller mer att veta vad man ska göra med dom i stället i andra situationer :D |
If you only knew.. hoho :p
On a semi serious note: Borde man egentligen inte ta det som en komplimang, om nån stirrar på ens bröst måste det ju betyda att man har snygga ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Lite överseende kan ni väl ha, gör det ju bara i hälsosyfte....
|
hahaha....
| quote: |
On a semi serious note: Borde man egentligen inte ta det som en komplimang, om nån stirrar på ens bröst måste det ju betyda att man har snygga ;) |
;)
jag gillar det där uttrycket.. On a semi serious note...såg ett annat coolt i music-forumet idag... "I second the motion" :D
just ja, jag skulle posta en bild som jag alltid skrattar åt...
:stongue:
sen har jag kommit på att jag ska trycka upp en T-shirt till mig själv..
"Norrlänningar - alltid på topp"
:D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
:stongue: hohoho :D :stongue: det är som du kan förstå inte uppskattat av oss tjejer att killar stirrar...det gäller mer att veta vad man ska göra med dom i stället i andra situationer :D |
å glooorie .. du som nyss skaffat dig en ny rosa bh ..
och nu är det ju bevisat att vi grabbar mår bra av lite hud ;) |
|
|
|
|