| nekholm |
:haha:
Det var en svensk som var i Amerika. Han hade hyrt en bil som han körde omkring med. Av nån anledning miste han kontrollen och körde ut i en kurva. Efter en stund kom det en polis förbi och undrade hur det hade gått till. Svensken svarade på sin bästa engelska: "I came with a hard fart, and then there was a terrible smäll"
:D |
|
|