|
Den Knäppa Tråden (pg. 175)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
FG regerar, Simpsons må vara klassiskt, men det är FG jag har skrattat allra mest åt :) |
|
|
| mjz |
:haha:
ps3'an får fan vara med i någon makeover-show innan november :P
edit: american dad FTW! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Snubblade över den här igen och fick mig ett gott skratt igen... hahaha
:stongue: :crazy: |
|
|
| Laszlo |
| fan va coolt...värsta liseberg ju :) |
|
|
| jofawe |
En både knäpp och rolig sak hände mig idag.
Jag krockade med firmabilen ... inte en bra sak att göra va?
Inte nog med det.. den jag krockade med, var min chef :nervous:
Dock.. så var det hans fel.. jag menar, backspeglar är till för att man ska kolla i dem :)
Tråkigt nog hände INGET med min bil :( .. jag som vill ha nyyy! |
|
|
|
|