|
Den Knäppa Tråden (pg. 133)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
FI = Fiende på armespråk
FI = FinansInstitutet
FI = Finland?
nej jag ser det som ett skämt.
Såg ni aftonbladet.se´s undersökning igår, mer än 86% svarade NEJ på frågan om de skulle rösta på FI :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by jofawe
FI = Fiende på armespråk
FI = FinansInstitutet
FI = Finland?
nej jag ser det som ett skämt.
Såg ni aftonbladet.se´s undersökning igår, mer än 86% svarade NEJ på frågan om de skulle rösta på FI :) |
fast det betyder ändå att 14% funderar på det :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
fast det betyder ändå att 14% funderar på det :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
fast det betyder ändå att 14% funderar på det :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
jag tror det var 10% som inte visste ...
men ändå .. 4% rabiata feminister... gooodegud! |
|
|
| Hauken |
Ni missar helt klart det fina i det hela.
Detta splittrar vänstern och sossarna står där själva.
Enade borgerliga partier mot splittrade vänstern... vilka får majoritet i riksdagen efter nästa val tror ni? :) |
|
|
| Amnezia |
hahah ojoj han e bara för dum för detta inte ska vara fejk....ingen kan helt enkelt vara så dum och envis som han är...inte ens om man e en 14årig cs spelare som nyss fått en dator......ojojoj men definitivt underhållande...:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :D |
|
|
| fe_maLe |
| hmm ja måste va lika blåst som han som i det där för fattar inte heller:p :clown: ...fast skulle nog iaf inte fortf tro jag har rätt efter sådär länge:clown: |
|
|
| DjAviander |
Moahaha, dagens jävla skämt, fy fan vad kul :D
Och inte ens när dom förklarade så ville han lyssna.. fy fasen..
Vill dock posta denna sida.. För "hrrm.." barn.. :nervous:
Sidan är psykad..
Skaparna av teletubbies (tydligen) presenterar:
Boobaah! |
|
|
| nekholm |
Som Amnezia säjer, man kan fan inte vara så där trög som han är. Men underhållande var det ju :D |
|
|
|
|