|
Den Knäppa Tråden (pg. 106)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| LOL det är en Holländare faktiskt |
|
|
| U121 |
man vet att man är internetskadad när man automatiskt trycker på muteknappen på keyboarden när man öppnar en länk som verkar för bra för att vara sedan, bara för att finna att man hade rätt :P
*fotnot; nej, jag tycker INTE brit är på något sätt "bra" -.-* |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by U121
man vet att man är internetskadad när man automatiskt trycker på muteknappen på keyboarden när man öppnar en länk som verkar för bra för att vara sedan, bara för att finna att man hade rätt :P
:conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| U121 |
| quote: | Originally posted by dbl
:conf: :conf: :conf: :conf: |
oj hehe, värst vad jag var sammanhängande ^^;
vad jag menade var att jag sett så många sådana att jag har för vana att mute:a ljudet när jag klickar på länkar, i två fall av tre så var det en bra ide att göra det :P |
|
|
| jofawe |
oj hehe, värst vad jag var sammanhängande ^^;
vad jag menade var att jag sett så många sådana att jag har för vana att mute:a ljudet när jag klickar på länkar, i två fall av tre så var det en bra ide att göra det :P |
jag har också lärt mig det ;)
delvis eftersom jag alltid har hörlurar på mig .. ehhe |
|
|
| Pjox |
brukar ju stänga av ljudet eftersom det är ju inte särsilt ovanligt att kosntiga skrikande saker kommer uppflygandes på sånna där små spel :p
Men tyvärr lyssnade jag ju på spice girls så jag ville icke stänga av ljudet! Tyvärr :p |
|
|
| U121 |
ahh, den är en klassiker ^_^
så får jag väl slänga in obligatoriska: vilken låt? :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
:toothless
 |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
:toothless
|
Han ser riktigt nöjd ut också. Måste vara många års jobbigt svullande på donken :p
där snackar vi manboobs :thepirate |
|
|
|
|