|
Den Knäppa Tråden (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Snacka om, jag tyckte den gick i evigheter men det gjorde bara 13 avsnitt och en långfilm, har önskat att den ska repriseras. Kommer ihåg små fragment från serien men inga hela avsnitt. Minns bara att den lilla pricken hette "cursor", "markör" i den svenska översättningen och att hans "sidekick" var fetnörd som i princip skrek varje gång de zick-zackade genom trafiken. Visst kunde nörden gå in i Automan oxå eller var det tvärtom... | Whooooot... långfilm... missade fan jag isf.
Sen kunde cursor göra om hans bil till en hellikopter... Bilen han körde var en Lambourghini Countach och han svängde i exakt 90 grader... alltså inga långsamma svängar utan tvärt på ett nålhuvud... |
|
|
| jofawe |
jag fick günter att komma ... 59 nånting :)
och den feta killen i plastkostymen föreställer en figur i filmen Tron .. :) |
|
|
| Dioxys |
tron heter filmen som jofawe sa :) film från mid 80 skulle jag väl kunna tro? med harrison ford bl.a. om jag inte minns fel..
finns som spel nu också!
en hacker som typ sugs in i en jätteond superdator :D inne i datorn är programmen i mänsklig form :) och superdatorn har sin onda armé typ som ska ta över hela jordens datorer? så hackern får typ ta sig runt lite i datorvärlden :) kult! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tron heter filmen som jofawe sa :) film från mid 80 skulle jag väl kunna tro? med harrison ford bl.a. om jag inte minns fel..
finns som spel nu också!
en hacker som typ sugs in i en jätteond superdator :D inne i datorn är programmen i mänsklig form :) och superdatorn har sin onda armé typ som ska ta över hela jordens datorer? så hackern får typ ta sig runt lite i datorvärlden :) kult! |
spelet heter Tron 2.0 och är AAAAAAAAAAAAAS BALLT!
jag sitter å spelar det hela tiden nu .. svårt som fan är det!
men ballast är motorcyklarna.. haha |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tron heter filmen som jofawe sa :) film från mid 80 skulle jag väl kunna tro? med harrison ford bl.a. om jag inte minns fel..
finns som spel nu också!
en hacker som typ sugs in i en jätteond superdator :D inne i datorn är programmen i mänsklig form :) och superdatorn har sin onda armé typ som ska ta över hela jordens datorer? så hackern får typ ta sig runt lite i datorvärlden :) kult! |
haha seriöst.. tron-filmen är bland det värsta jag sett...helt skadat.. disneyfilm om haxx0rz ;) det kan inte bli mer än perfekt :D |
|
|
| ScuL |

hehehe :D |
|
|
| jofawe |
haha... ni som har tillgång till Steves ftp..
Ladda hem Campino.avi som ligger i upload :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
ehh, kolla den här jävla idioten då..
Länk här |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
ehh, kolla den här jävla idioten då..
Länk här |
"NOKIAN - Så säkra att du blir tvungen att söka spänning på annat håll!" :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
ehh, kolla den här jävla idioten då..
Länk här |
hahahahaa, mest störd man får bli! |
|
|
|
|