|
Den Knäppa Tråden (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Grymt bra sida :D Stewie är grymt skön :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
och nån en rolig grej från SR. Fredrik sover, tror jag den kallas, så ni inte laddar i onödan.
här (högerklick och spara mål som)
vet inte om det är autentiskt eller ej alltså. |
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: SÅ JÄVLA BRA. Stackars grabb. "Birgitta, det är din son. Nu får du fan ta hand om honom!" :haha: :haha: :haha: :haha: Säger bara en sak:
|
|
|
| keddo |
| hahaha, fan stackars fredrik asså :D .. usch låt han ringa bäst han vill för fan :o |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
och nån en rolig grej från SR. Fredrik sover, tror jag den kallas, så ni inte laddar i onödan.
här (högerklick och spara mål som)
vet inte om det är autentiskt eller ej alltså. |
Ägd!! :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by jofawe
Ägd!! :) |
What? Är det ens svenska? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Aendy
What? Är det ens svenska? |
självklart!
Äga äga ägd :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Dagens citat... nåt som är snart väldigt aktuellt men så jävla sant !
| quote: | Citat av ROCKY
"När man köper en suit ser man framför sig Harvey Keitel i Reservoir Dogs, men i spegeln ser man en student som vinglar omkring på ett lastbilsflak!" |
|
|
|
| Glorie |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Günter kommer ju aldrig... suck :toothless störigt som fan :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ha ha ha... han försöker ju va Automan... eller NÅT... gammal serie från 80-talet som jag fan älskade...
 |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha ha... han försöker ju va Automan... eller NÅT... gammal serie från 80-talet som jag fan älskade...
|
Snacka om, jag tyckte den gick i evigheter men det gjorde bara 13 avsnitt och en långfilm, har önskat att den ska repriseras. Kommer ihåg små fragment från serien men inga hela avsnitt. Minns bara att den lilla pricken hette "cursor", "markör" i den svenska översättningen och att hans "sidekick" var fetnörd som i princip skrek varje gång de zick-zackade genom trafiken. Visst kunde nörden gå in i Automan oxå eller var det tvärtom... |
|
|
|
|