|
Den Knäppa Tråden (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| You You ing ! :toothless |
|
|
| nekholm |
| En brud vill träffa mej imoron. Är det till-ing-räckligt knäppt för denna ing knäppa tråd? :p |
|
|
| AnD |
Är det bara jag som anser att expressen har en lite udda syn på vad nöje är?
Kolla på skärmdump här |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by AnD
Kolla på skärmdump här |
Ni som undrar vad AnD döljer på sin skärmdump får svaret här ;) |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by nekholm
Ni som undrar vad AnD döljer på sin skärmdump får svaret här ;) |
hehe, underhållande/roligt :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
You You ing ! :toothless |
stod och utvecklade det där med en jobbarkompis.
You! You ed Up You ing ed Up ******
EDIT: HAHAHAHA det sissta order censurerades av boarden...kul att den valde just det....skulle alltså stå f-ucker |
|
|
| Glorie |
omsorgsfullt arbete och fint me :rolleyes:
här var en liten x-rated version :stongue: haha, vilken fantasi grabben har :D De e värt en eloge :p:thepirate :disbelief :rolleyes: |
|
|
| ShyTrance |
:haha: |
|
|
| mindshooter |
hehe har vart på tapeten förut...den är grymt kul!!
RABBAT? |
|
|
| Kongo_kim |
hoppas länken funkar
http://users.pandora.be/belgianeliteforce/ArbitoGay.wmv
vore kul och se Anders Frisk eller Collina kuta runt så där :D :stongue:
Edit / länken funkar inte men URLen är rätt så det är bara och klippa och klistra in |
|
|
| dj_hysterix |
| hahha:D RABBAT !?!?:D |
|
|
| Kongo_kim |
| så är det i Vårberg :D |
|
|
|
|