|
Den Knäppa Tråden (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
:stongue::stongue::stongue: |
hmm, låter som nåt min brossa skulle kunna hitta på :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
varför fånga han en säl??
jagar han såna eller:conf: |
hmmm, ja trodde alla skulle fatta att det var ett skämt :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmm, ja trodde alla skulle fatta att det var ett skämt :) |
vad fan:o :o :o |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmm, ja trodde alla skulle fatta att det var ett skämt :) |
Så han fånga ingen säl? |
|
|
| NordLight |
Hello!
Klicka på länken och njut av lite sångbegåvning och en stor portion självinsikt...:D ;) :D
POP IDOL
Greetz
NordLight |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by NordLight
Hello!
Klicka på länken och njut av lite sångbegåvning och en stor portion självinsikt...:D ;) :D
POP IDOL
Greetz
NordLight |
hahaha, fy fan va dålig han var! :stongue: |
|
|
| Glorie |
vill du ha ej-smekta-av-konduktören-tillägget för 25 kr extra??
haha, klockrena reklamfilmer från adressändring
<<>>
den me konduktören samt den me "hej postmannen, tryck på play" e klart bäst ;) :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Glorie
vill du ha ej-smekta-av-konduktören-tillägget för 25 kr extra??
haha, klockrena reklamfilmer från adressändring
<<>>
den me konduktören samt den me "hej postmannen, tryck på play" e klart bäst ;) :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
Skön!!! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hahahahaha, fy satan vilka fula kläder, hoppas han fick bra betalt för att ta den där bilden...
|
lol förstod inte att det var PvD först...tyckte han bara var fett lik...förstod när jag läste på sidan :) |
|
|
| Kongo_kim |
vad sägs. ska vi anordna en match :D |
|
|
| NordLight |
MAN OF THE YEAR AWARD !
Tre solklara kandidater...;)
Greetz
NordLight |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
vad sägs. ska vi anordna en match :D |
Jag skulle nog faktist villja testa det där. synd att man inte kunde göra så att bollen höll samma gravitets vinkel som vanligt men spelarna blev vinklade med backen. då skulle det vara skitkul sen kanske man kunde ändra till jungel regler så att man får tackla varandra :) |
|
|
|
|