|
Den Knäppa Tråden (pg. 124)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
får använda den som avatar lite.. :D |
|
|
| Kamelen |
är det i denna tråd man kan beskriva en mjewpidewp med ord som flaxande öron fångar kärleken genom gapande ögon =) (= =) (= =) (= =) (= =) (= =) (= =) (= =) (= =) (= =) (= =) (= =) (= =) (= =) (= =) (=
se serierna Lost och Joey =) (= klart sevärda.. kram! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
får använda den som avatar lite.. :D |
stiligt :happy2: |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
stiligt :happy2: |
Gillar den måste jag säga. :D Kan vara en keeper... |
|
|
| jofawe |
Söt kanin ...
måste vara det sötaste å roligaste jag sett på länge =)
är några av dem =) |
|
|
| November |
haha .. joo har sett den förut ;)
Men himla skön bulldog ialf..
Alltså.. bara M Å S T E.. posta den här.. för det är så här alla andra uppfattar människor som gillar trance/techno.. ialf alla i min omgivning.. :stongue:
Typiskt oss? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by November
haha .. joo har sett den förut ;)
Men himla skön bulldog ialf..
Alltså.. bara M Å S T E.. posta den här.. för det är så här alla andra uppfattar människor som gillar trance/techno.. ialf alla i min omgivning.. :stongue:
Typiskt oss? |
Ja de där e en gammal klassiker.... gjorde en engen version av den för ett par år sen & la på beats samt förlängde den :)
Tänkte om du ville se en mysig reklam så här i natten, vet dom flesta på SWETA redan har sett den so please ni som gjort de... avslöja inte knorren på slutet :gsmile:
Ta hem den >här< (höger klicka & spara som) |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tänkte om du ville se en mysig reklam så här i natten, vet dom flesta på SWETA redan har sett den so please ni som gjort de... avslöja inte knorren på slutet :gsmile:
Ta hem den >här< (höger klicka & spara som) |
Hehe det här är kul :)
Sett många varianter förut.. typ.. "turn up your speakers and watch closely"
Men ärligt jag spelade upp den i winamp först.. liten screen.. Såg "punchlinen" och tänkte att nu f*n jag spelar upp den i mediaplayer..
så att jag får full screen.. och jag visste vad som skulle hända ... men ÄNDÅ skrek jag som det dumma våp jag är :eek:
Dang :eyespop: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de där e en gammal klassiker.... gjorde en engen version av den för ett par år sen & la på beats samt förlängde den :)
|
Steeeeveeeee... Du vet vad du måste göra nu va?! |
|
|
| jeremy1984 |
Det där var faktiskt lite taskig humor :wtf:
Fast jag som spenderat timmar sökandes efter roliga namn på SCB ska väl inte säga nåt :p |
|
|
|
|