|
Den Knäppa Tråden (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
här e en ny sån här busig grej som någon gjort.. ni minns väl den senaste.. :p
länk |
|
|
| Aendy |
Gillar detta skarpt. Skönt när det inte är någon pretantiös wanna-bebohem som brett och högt berättar som sina installationer utan det istället är någon änsålänge anonym snubbe som låter sina installationer upptäckas av en slump! |
|
|
| St_Andrew |
hehehe fan va coolt! lätt skumm man måste vara för att göra något sådant... =) |
|
|
| dbl |
| hehehehe.. ballt.. undra hur mycket det kostade... hmmm :p |
|
|
| Aendy |
| Kan någon förklara varför jag börjar tänka på tandläkaren varje gång jag hör Mauro Picotto - New time, new place? Den är helt olyssningsbar för mig, ilar i hela kroppen så fort jag hör den! |
|
|
| Smekbar |
| låter jobbigt... inget jag upplevt själv dock... den låten är nog för övrigt (enligt mig) den bästa trance(?)låten nånsin... |
|
|
| JayBee |
 |
|
|
| Glorie |
| hohoho.... vilkenbra :D lite svårt att höra va han säger dock. :) jag fattar inte själva... hmmm....varför han säger som han säger på slutet... med I used XXX ?? hmmmm :) |
|
|
|
|