|
Den Knäppa Tråden (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
Hjääääälp!
 |
|
|
| Glorie |
dbl! hahahaha..... aaaa såg den där sidan för ett tag sen :) skratta gott åt just det där albumet ;)
ser du inte lite oproportionerlig ut? ;) nåja, jag skulle köpa skivan ändå :) lovar :crazy: det är såååå sexigt att ha handen på magen sådär :) weeeeee
snart ska jag posta en bild jag tagit med min digitalkamera :) från min ICA-affär :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
dbl! hahahaha..... aaaa såg den där sidan för ett tag sen :) skratta gott åt just det där albumet ;)
ser du inte lite oproportionerlig ut? ;) nåja, jag skulle köpa skivan ändå :) lovar :crazy: det är såååå sexigt att ha handen på magen sådär :) weeeeee
snart ska jag posta en bild jag tagit med min digitalkamera :) från min ICA-affär :) |
tycker du inte mina kortbyxor e så sexiga också ;)
hehehehe
va snäll du e som skulle köpa den... men lär ju aldrig bli av.. har fastnat med den nu.. den e typ klar.. men känns som att den behöver något mer.. vet inte vad bara :/ |
|
|
| Glorie |
hemtagen bild från min ica-affär :) och neeee, det är inte jag som busat
 |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
hemtagen bild från min ica-affär :) och neeee, det är inte jag som busat
| ? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
? |
Du är helt underbar JayBee, ana hur många skratt du gett mig sedan du reggade på TA! |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Du är helt underbar JayBee, ana hur många skratt du gett mig sedan du reggade på TA! | jag anar cirka 50 kanske :) men istället för att gissa skratt skulle någon kunna förklara för mig det roliga. jag har tittat på den bilden 10 ggr nu och hajar fortfarande inte. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag anar cirka 50 kanske :) men istället för att gissa skratt skulle någon kunna förklara för mig det roliga. jag har tittat på den bilden 10 ggr nu och hajar fortfarande inte. | Gissar på det att det står botten först men de e ju inte så kul eftersom det är en instruktion |
|
|
| Kongo_kim |
| min gissning är att det står endast tomma flaskor |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Du är helt underbar JayBee, ana hur många skratt du gett mig sedan du reggade på TA! |
:stongue: :stongue: :stongue:
givetvis är det roliga att man ska panta tomma flaskor, vem fan pantar fulla? eftersom de har blivit tvugna att sätta upp lappen? :stongue: ;)
(skrattar lite åt steve också, sjukt skoj med att panta med bottnen först :toothless) |
|
|
|
|