|
Den Knäppa Tråden (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
En kvinna kom in i sex-shopen och frågar expediten.
-Hej vad tar ni för den gröna dildon där?
-149:- svarar expediten
-Jaha, den svarta då?
-298:-
-Ja den silvriga som står där bredvid då?
Varpå expediten ropar mot lagret, Åke säljer du din termos? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag vet iaf att Pablo Francisco skojer med rösten.... Little Tortilla Boy är också grymmt hahaha :D
undrar hur mycket han har rökt för att få en sådana röst.. fy fan |
little tortilla boy e ju rååå grym.... ingen som har den möjligtvis??? måste ha den men har inte hittat den nånstans :/ |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by dbl
little tortilla boy e ju rååå grym.... ingen som har den möjligtvis??? måste ha den men har inte hittat den nånstans :/ |
jo jag har den :p säg till var jag ska skicka den |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Powell
jo jag har den :p säg till var jag ska skicka den |
ja du... antingen icq: 96395686, msn: [email protected] eller mail hightop[at]projecct06.com |
|
|
| Powell |
fan va sköön! klockren ! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
little tortilla boy e ju rååå grym.... ingen som har den möjligtvis??? måste ha den men har inte hittat den nånstans :/ |
Vet inte om ni sett den versionen där har uppträder på Jay Leno eller på nån Standup Comedy Club men den på clubben där så inleder han med en slags parodi på N.Y.s techno klubbar och hur det låter :D :D :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vet inte om ni sett den versionen där har uppträder på Jay Leno eller på nån Standup Comedy Club men den på clubben där så inleder han med en slags parodi på N.Y.s techno klubbar och hur det låter :D :D :D |
mjo.. har sett när han e på nån standup comedy club... hel ball e det med alla klubbarna o så.. va där jag hörde little tortilla boy |
|
|
| Kongo_kim |
Bästa Pablo Fransisco sketchen är den jag uppade på Steves ftp för längesedan.
Han imiterar filmtrailer gubben och Arnold Schwarzenegger :D
Och "Little Tortilla Boy" starring Arnold Schwarzenegger :D |
|
|
| ScuL |
Jag har laddat upp en del filmer och ljudsfiler av Pablo på Steve's FTP i mappen:
//upload/by ScuL/Pablo Francisco :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Bästa Pablo Fransisco sketchen är den jag uppade på Steves ftp för längesedan.
Han imiterar filmtrailer gubben och Arnold Schwarzenegger :D
|
Den bästa stand-uparen i mitt tycke är Steven Wright! Sagolik kille, obestrid kung på one-liners! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
Jag har laddat upp en del filmer och ljudsfiler av Pablo på Steve's FTP i mappen:
//upload/by ScuL/Pablo Francisco :) |
tack scul... dem e ju sååååå balla.. sitter o flabbar ihjäl mig.. hehe :) |
|
|
|
|