|
Den Knäppa Tråden (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag blev bara lite förvånad att du tyckte det var så "kul". dessutom e du tjej och borde ha lite mer känslor. lite besviken blir jag ju :)
|
WTF? Undrar vem som är den största hycklaren? Tjejer har mer känslor än killar??? Tillbaka till stenåldern. Är det fler egenskaper du anser bör tillskrivas tjejer resp. killar?
Hell... jag har en bild på när min katt ramlar ned i toalettstolen, det betyder inte att jag tvingar min katt att bo i den. Snälla håll resonemangen på en förnuftig nivå och starta inte tredje världskriget för att nån typ har plåtat sin katt i ett ölglas. GODAMN! |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
WTF? Undrar vem som är den största hycklaren? Tjejer har mer känslor än killar??? Tillbaka till stenåldern. Är det fler egenskaper du anser bör tillskrivas tjejer resp. killar?
Hell... jag har en bild på när min katt ramlar ned i toalettstolen, det betyder inte att jag tvingar min katt att bo i den. Snälla håll resonemangen på en förnuftig nivå och starta inte tredje världskriget för att nån typ har plåtat sin katt i ett ölglas. GODAMN! |
:P jag var ju inte riktigt seriös, ursäktar om det inte var så glasklart :nervous: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by JayBee
vadå så kan man ju inte säga!!!!:whip: nä men altså jag skyller ju inte på dig det var ju inte du som gjorde det.. hoppas jag i alla fall men jag blev bara lite förvånad att du tyckte det var så "kul". dessutom e du tjej och borde ha lite mer känslor. lite besviken blir jag ju :)
|
ingen kommentar
| quote: | jag var inte riktigt seriös. ursäktar om det inte var så glasklart.
| jag tog ovanstående som du skrev (och jag citerade först) seriöst och _inte_ ironiskt. men det e ju visserligen inte lätt att fatta folks ironi över nätet.
därmed basta. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag säger som jag brukar säga.... nu kramas vi :gsmile: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
ingen kommentar
jag tog ovanstående som du skrev (och jag citerade först) seriöst och _inte_ ironiskt. men det e ju visserligen inte lätt att fatta folks ironi över nätet.
därmed basta. |
jag ber om ursäkt det var faktist mitt fel att det blev missförstånd. efter att ha läst igenom det jag skrev så inser jag nu att det kan vara svår tolkat *känner sig lite dum* :) . men som de brukar säga "there is a little truth to every joke" eller nått i den stilen.
ett misstag jag ofta gör är att inte läsa igenom det jag skriver. |
|
|
| reveal |
dizzy |
:eyes: jäkligt lurig för ögonen! |
|
|
| dj_hysterix |
dizzy |
wow! :D |
|
|
| Nicke |
Svår fråga :crazy:
|
Men va f-n, e tyskarna helt dumma i huvet eller? Jag lovar att hon skulle svara brun på frågan "vilken färg hade Napoleons vita häst?" :haha: |
|
|
| dbl |
himmla svår fråga du :p
ingen anning hur fan man kan lyckas med det... går det verkligen???
ehm... 9/10 då :) ;) |
|
|
| ShyTrance |
jag fick 8/10..
jag tror faktiskt att den där "vem vill bli miljonär" är redigerad.., jag menar jag som in kan tyska kunde svara på den frågan :S |
|
|
|
|