|
Den Knäppa Tråden (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Jo den där gif bilden har jag hemma... Den liknar väldigt mycke hur Holländare dansar till hårdare musik som jag har sett... det lustiga är också att alla dansar likadant... inget fel med det men det är en lustig observation :) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by ScuL
hehe jag har den som animated gif också.. :D
och det finns folk som dansar så. mest på hardstyle och hardcore events.. bara den där 360grader sväng är lite skumt :p det händer ibland dock är det inte vanligt :) |
Det var rätt komiskt på innercity, när 20000 pers på största dansgolvet började dansa på exakt samma sätt ;-) |
|
|
| Glorie |
hehe, idag när jag var ute och cyklade i trafiken hamnade jag bakom en bil som hade en grön-vit skylt, likt övningskörningsskylten ni vet, i bakrutan på bilen. saken var den att det stod inte övningskör.. utan "Idiotkör" :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: samma utformning på skylte i övrigt.. teckensnitt etc. aaaah, sån vill jag också ha. jäkligt bra. skoj att det är tvetydigt också ;) för ibland kör man ju själv som en idiot.
kanske :rolleyes:
och just det Dio.. tack som posta den där sidan.. hehe riktigt bra :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, idag när jag var ute och cyklade i trafiken hamnade jag bakom en bil som hade en grön-vit skylt, likt övningskörningsskylten ni vet, i bakrutan på bilen. saken var den att det stod inte övningskör.. utan "Idiotkör" :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: samma utformning på skylte i övrigt.. teckensnitt etc. aaaah, sån vill jag också ha. jäkligt bra. skoj att det är tvetydigt också ;) för ibland kör man ju själv som en idiot.
kanske :rolleyes:
och just det Dio.. tack som posta den där sidan.. hehe riktigt bra :) | Ungefär som jag såg igår då på en raggarbil "FYLLEKÖRNING"
Sen har man ju sett "NÖJESKÖRNING" också... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
"NÖJESKÖRNING" |
hehe, inte sett :)
här var en mkt konstig länk, uppföljare på badger badger, jag vet inte
http://webpages.charter.net/redemption/banana/
kanske förnöjer någon, vad vet jag. För mig sabbade det bara en låt :D
annan konstig sak:
lönt?
checka under "vattentorn" |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
annan konstig sak:
lönt?
checka under "vattentorn" |
thihi .. "mitt" vattentorn fanns ju med där!
Jag är uppvuxen ca 140 meter från denna svamp i Alvesta =)
http://www.eber.se/torn/gota/alvesta.htm
Sen kan jag säga att ljudbilden i "Teleborgstornet" är fantastisk, är ni här i växjö nångång tycker jag ni kan åka förbi där å skrika lite ;)
http://www.eber.se/torn/gota/vaxjo.htm
(sen har jag en ny idol: Upptäckte att alla kort är tagna av en och samma person ... "impressive" som en viss Darth Vader hade sagt ;)) |
|
|
| SWE_TRANCE |
hoho, tufft!
Bor ca 20M från Borås vattentorn :)
 |
|
|
| GyLLe |
men värt.. Bilden på västerås vattentorn var det som inte används längre!!!! Va fan,,, Uppdatera sidan vettja!!!
kul hobby föresten.. att plåta vattentorn runt om i Sverige!!! hehe :) |
|
|
| Smekbar |
seriöst knäpp hobby men... hustoppen som precis sticker upp ovanför det fyrkantiga huset i högra delen av den här bilden är hustoppen på det hus jag bott i i princip hela mitt liv :)
 |
|
|
| Glorie |
hehe, fasen vad det var många som bor nära ett vattentorn då :D :p
jag får nästan lust att hjälpa den ensamma fotografen. han har ju missat vattentorn i både linköping och sundsvall :p
Fän SWE_TRANCE. Vattentornet i Borås var ju jäääkligt tufft :) |
|
|
| Laszlo |
| Fan vilka kassa bilder det är på vattentornen. Sitter han rastlös nu efter att ha fotat 99.9% av Sveriges alla vattentorn borde han köpa en ny kamera och fota om de, så att hans fans han ha dessa bilder som bakgrundsbilder. Jag menar - han måste ändå sitta hemma och rulla tummar nu. Å andra sidan han kanske springer runt och fotar något annat nu,,,,typ reningsverk eller nåt :nervous: :toothless |
|
|
| Kongo_kim |
| var fan är alla vattentorn i stockholm?? var ju bara några av dom ju. |
|
|
|
|