|
Den Knäppa Tråden (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
De här e fan jag å polarn i ett nötskal... Jag är alltså Rocky här och polarn är tigerkillen
Varje helg är det samma visa... :p
 |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
De här e fan jag å polarn i ett nötskal... Jag är alltså Rocky här och polarn är tigerkillen
Varje helg är det samma visa... :p
|
lol..najs me grymt:rolleyes: :tongue3 |
|
|
| reveal |
ännu en steve-gåta:
1 juli, 2004
Peter, Helen och Steve dricker kaffe.
Bert, Stefan och Bitte dricker läsk.
Logiskt sett, skulle Elisabeth som just
kom på besök, dricka kaffe eller läsk? |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by reveal
ännu en steve-gåta:
1 juli, 2004
Peter, Helen och Steve dricker kaffe.
Bert, Stefan och Bitte dricker läsk.
Logiskt sett, skulle Elisabeth som just
kom på besök, dricka kaffe eller läsk? |
läsk
Markera ovan för att se min gissning ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
ännu en steve-gåta:
1 juli, 2004
Peter, Helen och Steve dricker kaffe.
Bert, Stefan och Bitte dricker läsk.
Logiskt sett, skulle Elisabeth som just
kom på besök, dricka kaffe eller läsk? |
Min något udda(?) gissning är att hon dricker kaffe, för att alla andra som dricker kaffe har också två E i sina namn. :) (Markera för att se vad och varför) |
|
|
| St_Andrew |
| Laszlo, haha, spoila allt du bara =) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Laszlo, haha, spoila allt du bara =) |
oops...haha...nu är det fixat. Hoppas inte jag förstörde allt för mångas dag :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Polismannen stoppade en röd sportbil och gick fram till den för att be föraren om körkort och registreringsbevis. Wow det var en riktigt läcker liten blondin det där!, tänkte han.
- Har du körkort och registreringsbevis?
- Vad är det för något?
- Jo körkort är en plastsak som man brukar ha i plånboken. Hon plockar fram körkortet och undrar vad registreringsbevis är för något.
- Registreringsbeviset visar vem som är ägare av bilen och det brukar finnas i handskfacket. Hon plockar fram det och polisen går tillbaka till sin bil för att ringa och kontrollera det. Hans chef undrar om det rör sig om en urläcker blondin i en röd sportbil, jo visst det stämmer.
- Då går du och lämnar tillbaka sakerna och drar ner byxorna!
- Va?!
- Lämna tillbaka sakerna och dra ner byxorna!
- Men det kan jag ju inte göra, jag är i tjänst!
- Gör nu som jag säger! Polisen tänkte att det var väl bäst att lyda chefen, så han går tillbaka till blondinen, lämnar tillbaka sakerna och drar ner byxorna.
- Oh nej, inte en alkotest till! utbrister blondinen.
Trevlig helg... nu går jag på en heeeeeeeeel veckas semester :p // Steve |
|
|
| ScuL |
:eek:
JENNY! :eyes: vad kollar du för porrsidor :stongue: |
|
|
| jofawe |
det var bland det vidrigaste...
vänta bara tills jag får på mig mina ;)
har en teaser här om ni vill se ...
Känsliga varnas... |
|
|
| dj_hysterix |
| HAHAH fett skabbigt :p :wtf: |
|
|
|
|