|
Den Knäppa Tråden (pg. 107)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by keddo
där snackar vi manboobs :thepirate |
Och det är den första tanken som slår dig? |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by Aendy
Och det är den första tanken som slår dig? |
klart :toothless |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by keddo
där snackar vi manboobs :thepirate |
nästan så jag blir lite avis där ... |
|
|
| DjAviander |
FYYY FAN vad bra! :D:D kunde dock inte skratta så högt då jag såg den sent ;P:crazy: :crazy: |
|
|
| ScuL |
^^
Udają się pytają o wasze własne forum |
|
|
| U121 |
fan.. polska har ju många fler mysko specialtecken än svenskan ju :/
Och btw, mycket behändig snabbkurs där steve :D |
|
|
| ExOn |
| Okej. Vi har ju mjölk kartonger i vårat avlånga land. Canada har visst "Bags Of Milk".. Eh? What?! |
|
|
| Aendy |
Jag gillar den här snubben, kolla lite på hans bio om hur gammal han är och vilken ålder hans ungar har... kan man få barn då?
http://www.djchris.se/ |
|
|
| ScuL |
felstavat?
| quote: |
How old are you?
I`m 20 years old (young)
How long have you been in the deejay- business?
Around 19 years and still going strong.
|
:conf: |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag gillar den här snubben, kolla lite på hans bio om hur gammal han är och vilken ålder hans ungar har... kan man få barn då?
http://www.djchris.se/ |
Hela sidan är ju ett misslyckat försök att plocka billiga poäng. |
|
|
|
|