return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Den Knäppa Tråden (pg. 146)
View this Thread in Original format
reveal
http://media.skoopy.com/pics/pic_02612.jpg :p
hustler
http://www.niob.net/nattradion.mp3

Garvade så in i helvete :D :D :D
hustler
quote:
Originally posted by Cloudburst
Ett felskickat mejl, tydligen från en tonårstjej (om inte, gud giv mig styrka :p )

"Jag har inte alls svart med att använda skijetäcken..
jag sa ju bara att jag bara råkade att lösa fel ju
att jaf fattde ju inte när du sa detära med att du frågade mig om jag hade det att du ha skullat gort det men jag frågade ju dug ju med nu sa ju bara att det var jag som skulle ha gort det men det gorde jag ju
jag fattde inte vad du menade mend att jag ha skullat fråga dig och sen ibte att du sjäkv llarty hade det men du hade det inte"


Som du sa, gud giv mig styrka ;)
SteveTranz4ever
Hehehehe :tongue2

Laszlo
hahaha - det ska vara tv3 till dessa korkade uttalanden alltså...
keddo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hehehehe :tongue2



hahaha klockrent xD
Aendy
quote:
Originally posted by dj christian
halvkul

http://www.starterupsteve.com/swf/teachme.html


Allvarligt talat så såg jag inget roligt alls i denna, snarare tvärtom, bland det sämre som postats här...
dj christian
kul för dig då. uppmuntra folk istället för att dissa hela tiden. förresten vart har man sett dig annars än här? det här är en annan

rocko
Aendy
quote:
Originally posted by dj christian
kul för dig då. uppmuntra folk istället för att dissa hela tiden. förresten vart har man sett dig annars än här? det här är en annan

rocko


Öhh? What? Eftersom jag nu varit här ett tag kan jag säga att fransmannen som springer omkring och leker Rocky är ett av många väldigt roliga inslag han gjort och dessutom har den postats förr men sådana ompostningar är trevliga...
Cloudburst
http://www.mattstuart.com/index2.html

Ingen "HAHA"-humor utan mer grymt snygga bilder med (mer eller mindre ofrivillig) humor i. Var uppmärksam när ni tittar på dem. :D

ShyTrance
:p
Cloudburst
StarWars-parodi:

http://www.dumpafile.com/item/mtDSkjhR/3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Privacy Statement