|
Den Knäppa Tråden (pg. 122)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
Den är för jävla rolig.. fan vad jag skrattade när jag såg den :)
Btw: han som snortar är Harry Einfield, han som är Kevin (eller Peri) i den just nu så omtalade filmen ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
Btw: han som snortar är Harry Einfield, han som är Kevin (eller Peri) i den just nu så omtalade filmen ;) |
Haha där ser man ;) Riktigt hypad film på SweTA :p |
|
|
| jeremy1984 |
| Är det bara jag som tycker "Kevin & Perry Go Large" är ganska kass? :p Tittade på den för nåt år sen enbart pga soundtracket :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Är det bara jag som tycker "Kevin & Perry Go Large" är ganska kass? :p Tittade på den för nåt år sen enbart pga soundtracket :) |
Jag tycker inte den är särskillt bra... torftig humor & riktigt dåliga skådespelare... men ett måste i samlingen numer :toothless |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Är det bara jag som tycker "Kevin & Perry Go Large" är ganska kass? :p Tittade på den för nåt år sen enbart pga soundtracket :) |
DEt är ju det som är hela grejen med den.. den är skitdålig, men så dålig att den blir bra ju :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har ni sett den lilla pingvinen Pingu någongång på TV och undrat vad fan dom säger på pingvinspråket egentligen...
Tanka hem det >här< klippet som är Svensk textat så får ni se :D |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har ni sett den lilla pingvinen Pingu någongång på TV och undrat vad fan dom säger på pingvinspråket egentligen...
Tanka hem det >här< klippet som är Svensk textat så får ni se :D |
Alltså tittat på den 15ggr i rad nu... skrattar varje gång hahahah... Jag är helt störd tror jag...
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har ni sett den lilla pingvinen Pingu någongång på TV och undrat vad fan dom säger på pingvinspråket egentligen...
Tanka hem det >här< klippet som är Svensk textat så får ni se :D |
heheh... visste väll att de va små ghettopingviner :toothless
fett bra iaf |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har ni sett den lilla pingvinen Pingu någongång på TV och undrat vad fan dom säger på pingvinspråket egentligen...
Tanka hem det >här< klippet som är Svensk textat så får ni se :D |
hehe en del var lite väl barnsligt, men en del var riktigt klockrent :D
typ som "ska jag göra sushi av dig eller" :stongue: :stongue: |
|
|
|
|