|
Den Knäppa Tråden (pg. 193)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Aendy
Haha, vaket! Kolla andra inlägget på den här sidan! |
Woops, sorry! Skyller på febern :p
Galet kul iaf! |
|
|
| Snowave |
Men något som är grymt ändå är detta
http://youtube.com/watch?v=u2QWwXFOsoI
till era mario fanatiker. Men något jag måste säga är någt om mario bros. Mario har en story. att rädda sinprincessa alla känner nog till maria bros 1 när han kommet till det tre blocken i början där och första blocket ha en svamp i sig. Så många människor som det finna på denna planet ha alla delat samma upplevelse som fiolm etc. Tycker att kul att alla kommer ihåg det mer eller mindre. att det är gemensamt och alla kan ref det etc. 8bitar det var gamla tider. |
|
|
| mjz |
LEGOd Video Games
Skönt att det finns folk med mycket fritid :D
Diggar verklligen Contra och Excitebike, Shadow of the Colossus och Mortal Combat är humor :toocool: |
|
|
| Pjox |
Ja vad gör man inte när man vill förbli torr?
:p |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Pjox
Ja vad gör man inte när man vill förbli torr?
:p |
hahaha |
|
|
| Snowave |
[[ LINK REMOVED ]]
funtar på att hålla på med le parkour! |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Snowave
[[ LINK REMOVED ]]
funtar på att hålla på med le parkour! |
Holy ! :eek: :eek: Mysigt säger jag :) Har faktiskt allvarliga tankar pâ att börja 'ninjawannabe' som jag är :happy2: |
|
|
|
|