|
Den Knäppa Tråden (pg. 131)
|
View this Thread in Original format
| fe_maLe |
| e stolt över att ingen lyckades/försökte lura mig iår...går alltid på allt som folk säger:p kanske e föör lättlurad så dom gett upp:clown: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
e stolt över att ingen lyckades/försökte lura mig iår...går alltid på allt som folk säger:p kanske e föör lättlurad så dom gett upp:clown: |
Haha du kanske är som min lillesyrra, det är inge kul att försöka lura henne. Hon går på allt :D |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by Pjox
Haha du kanske är som min lillesyrra, det är inge kul att försöka lura henne. Hon går på allt :D |
mjoo börjar misstänka att de e så..hehe:p eller så kanske de bara e lurig taktik från både mej å din syrra att lura alla man e så lättlurad så ingen orkar lura oss mer fast man igentligen inte e de..*rörigt de blev*:p :toocool: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
mjoo börjar misstänka att de e så..hehe:p eller så kanske de bara e lurig taktik från både mej å din syrra att lura alla man e så lättlurad så ingen orkar lura oss mer fast man igentligen inte e de..*rörigt de blev*:p :toocool: |
Skillnaden är väl att pjox's lillasyster är typ.. 3? :p
No offence :tongue3 :clown: |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Skillnaden är väl att pjox's lillasyster är typ.. 3? :p
No offence :tongue3 :clown: |
non taken:clown: meen sa ju faktiskt det kan va taktik å verka va lättlurad bara:P fast i mitt fall e de nog så att ja e väldigt lättlurad:o:p |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Skillnaden är väl att pjox's lillasyster är typ.. 3? :p
No offence :tongue3 :clown: |
Nee nu har du fattat det där fel Jeremy. Liten är 13 :p det är mina småbröder som är typ 3 och 4.
Så fe_maLes teori kan facktiskt stämma. Tveksamt i litens fall :rolleyes: |
|
|
| Cloudburst |
Haha, jag rotade lite bland gamla skolgrejjer jag har sparat och hittade denna. Det är en berättelse jag skrev nån gång och som jag sen använde ett översättningsprogram för att översätta. Nog sagt, jag vek mig av skratt första gången jag läste det och tycker det fortfarande är lite småroligt. :D
http://img229.exs.cx/img229/5008/thechase5vb.jpg |
|
|
| November |
| quote: | | I thought me see a sparrow help a späd little squirrel that journey himself up but I avfärdade it |
Hehehe
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Haha, jag rotade lite bland gamla skolgrejjer jag har sparat och hittade denna. Det är en berättelse jag skrev nån gång och som jag sen använde ett översättningsprogram för att översätta. Nog sagt, jag vek mig av skratt första gången jag läste det och tycker det fortfarande är lite småroligt. :D
http://img229.exs.cx/img229/5008/thechase5vb.jpg |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
heeeeeeeeeeeeeeeel grym ju.. haha |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by November
Hehehe
:haha: :haha: :haha: |
Haha, jag har INGEN aning varför jag skrev det helt plötsligt! :stongue: :stongue:
Läraren satte "???" efter den meningen kom jag ihåg. "WTF?" typ.. :stongue: :haha: |
|
|
|
|