|
Den Knäppa Tråden (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Verkar lovande med tanke på era kommentarer :) |
|
|
| Dioxys |
haha, jag har nog sett den minst 20ggr nu :D den är så jävla roligt, garvar bara högre och högre till hans flum alltså :stongue: :stongue:
psyket nästa? :stongue: :stongue: |
|
|
| reveal |
Alltså seriöst? Han måste skämta eller vara helt jävla dum i huvet :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Hade varit fett ifall någon kunde översätta vad han säger :) |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by Dioxys
haha, jag har nog sett den minst 20ggr nu :D den är så jävla roligt, garvar bara högre och högre till hans flum alltså :stongue: :stongue:
psyket nästa? :stongue: :stongue: |
HAHA, tråkigt mysko han är.. bästa när han börjar slå sej själv i huvet med vinylen!!! hehe.. fan azzå.. maiiii maiåååååå!!! |
|
|
| St_Andrew |
fyra olika handukar? :crazy: :eyes: tjejer :rolleyes: :p
sreiöst, jag tycker det var en ganska bra idé ;) :p |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Dioxys
haha, jag har nog sett den minst 20ggr nu :D den är så jävla roligt, garvar bara högre och högre till hans flum alltså :stongue: :stongue:
psyket nästa? :stongue: :stongue: |
doh, filmen funkar inte :( |
|
|
| Producer |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
doh, filmen funkar inte :( |
Jodå, installera xvid-codec bara ;) |
|
|
| reveal |
Typisk tjejer va? :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
fyra olika handukar? :crazy: :eyes: tjejer :rolleyes: :p
|
aaa fast inte fyra stora nödvändigtvis.. ;) räcker med två stora och två små :p klart det är typiskt tjejer :D
förresten, jag råkade zappa förbi z-tv och såg videon till låten i den där sjuka videosnutten som Dio postade.. denförsta urusla låten :p men ja kunde bara se snubben istället för den blonda tjejen som sjöng... hoho |
|
|
| reveal |
| quote: | [i][b]Originally posted by Glorie
förresten, jag råkade zappa förbi z-tv och såg videon till låten i den där sjuka videosnutten som Dio postade.. denförsta urusla låten :p men ja kunde bara se snubben istället för den blonda tjejen som sjöng... hoho |
Jag med! Hade varit skoj att veta vad den heter :rolleyes: :p |
|
|
|
|