|
Den Knäppa Tråden (pg. 153)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tycker alla borde anmäla sig till det här :D |
Nej va underbart, känns som om jag skulle behöva ha mer kunskaper i tumrullning :D |
|
|
| K-PAXian |
| 725kr för det där? Öööh. :wtf: :wtf: |
|
|
| Cloudburst |
 |
|
|
| Laszlo |
Kan någon dra ett skämt för mig? Går en dramaturgikurs där vår första uppgift är att analysera en vits, och detta skall vara inlämnat inatt kl. 2400.
ps: Det skadar inte om det är en rolig vits :) |
|
|
| Laszlo |
vilken jävla nolla...moha...orkade bara lyssna i två minuter, men han upprepar ju allt femtioelva jävla gånger. Hade han sagt allt en gång hade det tagit honom åtta sekunder. |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Laszlo
vilken jävla nolla...moha...orkade bara lyssna i två minuter, men han upprepar ju allt femtioelva jävla gånger. Hade han sagt allt en gång hade det tagit honom åtta sekunder. |
Han började sjunga 6-7 minuter in. :stongue: |
|
|
| jofawe |
Kan någon dra ett skämt för mig? Går en dramaturgikurs där vår första uppgift är att analysera en vits, och detta skall vara inlämnat inatt kl. 2400.
ps: Det skadar inte om det är en rolig vits :) |
3 timmar försent.. men här är en vits man _måste_ vara full för att skratta (eller gråta) åt:
"-Men, om jag sover i Hästens säng .. vart ska hästen då sova?!"
Analyze that bitch! ;) |
|
|
| Laszlo |
haha - den var lika kass som den jag analyserade
"Det var två bagare och en smet" :D
Fick annars en av Aendy men den kom också för sent...något säger mig att min kortis inte räcker, isf kommer jag analysera den jag fick av honom. Den är klockren för den uppgiften. |
|
|
| jofawe |
haha - den var lika kass som den jag analyserade
"Det var två bagare och en smet" :D
Fick annars en av Aendy men den kom också för sent...något säger mig att min kortis inte räcker, isf kommer jag analysera den jag fick av honom. Den är klockren för den uppgiften. |
FFS!
Skriv ner den då! ;) |
|
|
|
|