|
Den Knäppa Tråden (pg. 137)
|
View this Thread in Original format
| nekholm |
| quote: | Originally posted by keddo
påminner lite om en snubbe som tattade in sin bruds namn över hela halsen. Sen gjorde hon slut, och han var för fattigt för att ta bort namnet under ett helt år efter typ ;D jobbigt läge.
|
Just därför tycker jag att det är så jäävla dumt att tatuera in sin flick-/pojkväns namn nånstans på kroppen. Vet aldrig när det kan ta slut.. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by November
Absolut.. Skulle aldrig falla mig in att tatuera in någons namn på min kropp..
rätt löjligt.. och attans smärtsamt och kostsamt att ta bort :nervous: |
Jag tycker att man kan tatuera in sina barns namn eller liknande. Något man vet att man alltid kommer att älska (okej finns undantag).
Men aldrig tatuera in någon man är kär i.. Kan ju ta slut fort och så har man kvar namnet.. kul! |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag tycker att man kan tatuera in sina barns namn eller liknande. Något man vet att man alltid kommer att älska (okej finns undantag).
Men aldrig tatuera in någon man är kär i.. Kan ju ta slut fort och så har man kvar namnet.. kul! |
låter som vizay blir dumpad snart... :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
låter som vizay blir dumpad snart... :p |
eller att vizay har tatuerat in namnet på pjox .. utan att hon vet det ;) |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by jofawe
eller att vizay har tatuerat in namnet på pjox .. utan att hon vet det ;) |
frågorna hopar sig... :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
frågorna hopar sig... :D |
Drama :D |
|
|
| St_Andrew |
:stongue: :haha: :stongue: :haha: fy fan va klockrent! |
|
|
| keddo |
hahaha :p
fan missa :toothless |
|
|
| nekholm |
Alltså va fan.. Fattar inte varför tidningarna skriver om sån häna saker. Vem fan vill läsa om nån som råkar såga huvet av nån, eller hur nån hittar en penis i ketchupen eller nånstans annanstans, eller styckmord eller liknande? Sånt hör hemma på ***********, inte i dagstidningarna! :whip: |
|
|
|
|