|
Den Knäppa Tråden (pg. 115)
|
View this Thread in Original format
| cviper |
| Tyckte att texten var ganska fyndig. Skulle aldrig kommit på nåt sånt själv :p |
|
|
| Dioxys |
tydligt bevis på maktmissbruk av lärare :whip:
skulle inte förvåna mig om det var en gammal jävla kärring som inte fått tillräckligt med kuk i sina dagar och ska nu göra livet surt för resten av världen...:whip: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tydligt bevis på maktmissbruk av lärare :whip:
skulle inte förvåna mig om det var en gammal jävla kärring som inte fått tillräckligt med kuk i sina dagar och ska nu göra livet surt för resten av världen...:whip: |
hehe.. låter nästan som att du varit med om nått liknande ;) :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tydligt bevis på maktmissbruk av lärare :whip:
skulle inte förvåna mig om det var en gammal jävla kärring som inte fått tillräckligt med kuk i sina dagar och ska nu göra livet surt för resten av världen...:whip: |
I egenskap av lärare kan jag bara säga att man pallar inte med alla "lustigkurrar". Man ser samma saker om och om igen och varje elev tror att den är först ut med av vara så fyndig och orginell men som lärare är det bara en i mängden av idioter som tror att skolan är någon typ av populäritetstävling där den största clownen vinner. |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Aendy
I egenskap av lärare kan jag bara säga att man pallar inte med alla "lustigkurrar". Man ser samma saker om och om igen och varje elev tror att den är först ut med av vara så fyndig och orginell men som lärare är det bara en i mängden av idioter som tror att skolan är någon typ av populäritetstävling där den största clownen vinner. |
Slam dunk! :wtf:
På vilken nivå är du lärare? Skulle aldrig palla vara högstadielärare, kidsen är som värst då. Helt utom kontrol. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tydligt bevis på maktmissbruk av lärare :whip:
skulle inte förvåna mig om det var en gammal jävla kärring som inte fått tillräckligt med kuk i sina dagar och ska nu göra livet surt för resten av världen...:whip: |
Antar att du är ironisk? |
|
|
| Dioxys |
överdrev kanske lite, men ser inte läraren komikern i personen? ska inte lärare försöka få ut det bästa i alla istället för att bara klanka ner dem?
med en sån fantasi kan man göra mkt... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
överdrev kanske lite, men ser inte läraren komikern i personen? ska inte lärare försöka få ut det bästa i alla istället för att bara klanka ner dem?
med en sån fantasi kan man göra mkt... |
mjo.. hade det varit skrivet på ett bra sätt.. så visst.. men det e nog den sämst skrivna berättelsen jag någonsin har sett...
alltså språket då.. själva berättelsen skulle man säkert kunna få bra på nått sätt.. men som den e just nu så.. neeee...
fantasi.. visst.. men hade han (kan kanske lika väl vara en tjej.. men skriver han) beskrivit allting mer och haft ett bättre språk..
som typ när det tog 105 år innan ufot kom.. hur kommer det sig att en traktor med döda människor under bara står stilla i 105 år?? vad hände under dem 105 åren????
nee.. värdelös berättelse imo |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
värdelös berättelse imo |
+1
hade väl fantasi, men var så jävla värdelöst skriven att den inte förtjänade annat än IG, kunde kanske försökt skriva lite vad some skulle förbättras och så men iaf tycker inte det var speciellt upprörande... |
|
|
| Dioxys |
| men kom igen, hur gammal tror ni han var? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
men kom igen, hur gammal tror ni han var? |
kan man ju inte va riktigt säker på..
men med tanke på att berättelsen e så våldsam och att han skriver fan ett antal gånger så hoppas jag ju att han inte e alltför ung..
och skulle han vara runt 12års åldern (för att dra nån ung ålder) så kanske han skulle behöva psykolog eller nått för att inte fördärvas totalt.. hehe |
|
|
| Cloudburst |
| Kom igen, hade inte tänkt några djuplodande psykologiska diskussioner och diverse dispyter när jag posta denna... :p |
|
|
|
|