return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Den Knäppa Tråden (pg. 115)
View this Thread in Original format
cviper
Tyckte att texten var ganska fyndig. Skulle aldrig kommit på nåt sånt själv :p
Dioxys
tydligt bevis på maktmissbruk av lärare :whip:

skulle inte förvåna mig om det var en gammal jävla kärring som inte fått tillräckligt med kuk i sina dagar och ska nu göra livet surt för resten av världen...:whip:
dbl
quote:
Originally posted by Dioxys
tydligt bevis på maktmissbruk av lärare :whip:

skulle inte förvåna mig om det var en gammal jävla kärring som inte fått tillräckligt med kuk i sina dagar och ska nu göra livet surt för resten av världen...:whip:


hehe.. låter nästan som att du varit med om nått liknande ;) :p
Aendy
quote:
Originally posted by Dioxys
tydligt bevis på maktmissbruk av lärare :whip:

skulle inte förvåna mig om det var en gammal jävla kärring som inte fått tillräckligt med kuk i sina dagar och ska nu göra livet surt för resten av världen...:whip:


I egenskap av lärare kan jag bara säga att man pallar inte med alla "lustigkurrar". Man ser samma saker om och om igen och varje elev tror att den är först ut med av vara så fyndig och orginell men som lärare är det bara en i mängden av idioter som tror att skolan är någon typ av populäritetstävling där den största clownen vinner.
Cloudburst
quote:
Originally posted by Aendy
I egenskap av lärare kan jag bara säga att man pallar inte med alla "lustigkurrar". Man ser samma saker om och om igen och varje elev tror att den är först ut med av vara så fyndig och orginell men som lärare är det bara en i mängden av idioter som tror att skolan är någon typ av populäritetstävling där den största clownen vinner.


Slam dunk! :wtf:


På vilken nivå är du lärare? Skulle aldrig palla vara högstadielärare, kidsen är som värst då. Helt utom kontrol.
reveal
quote:
Originally posted by Dioxys
tydligt bevis på maktmissbruk av lärare :whip:

skulle inte förvåna mig om det var en gammal jävla kärring som inte fått tillräckligt med kuk i sina dagar och ska nu göra livet surt för resten av världen...:whip:


Antar att du är ironisk?
Dioxys
överdrev kanske lite, men ser inte läraren komikern i personen? ska inte lärare försöka få ut det bästa i alla istället för att bara klanka ner dem?

med en sån fantasi kan man göra mkt...
dbl
quote:
Originally posted by Dioxys
överdrev kanske lite, men ser inte läraren komikern i personen? ska inte lärare försöka få ut det bästa i alla istället för att bara klanka ner dem?

med en sån fantasi kan man göra mkt...


mjo.. hade det varit skrivet på ett bra sätt.. så visst.. men det e nog den sämst skrivna berättelsen jag någonsin har sett...
alltså språket då.. själva berättelsen skulle man säkert kunna få bra på nått sätt.. men som den e just nu så.. neeee...

fantasi.. visst.. men hade han (kan kanske lika väl vara en tjej.. men skriver han) beskrivit allting mer och haft ett bättre språk..
som typ när det tog 105 år innan ufot kom.. hur kommer det sig att en traktor med döda människor under bara står stilla i 105 år?? vad hände under dem 105 åren????

nee.. värdelös berättelse imo
St_Andrew
quote:
Originally posted by dbl
värdelös berättelse imo


+1

hade väl fantasi, men var så jävla värdelöst skriven att den inte förtjänade annat än IG, kunde kanske försökt skriva lite vad some skulle förbättras och så men iaf tycker inte det var speciellt upprörande...
Dioxys
men kom igen, hur gammal tror ni han var?

dbl
quote:
Originally posted by Dioxys
men kom igen, hur gammal tror ni han var?


kan man ju inte va riktigt säker på..
men med tanke på att berättelsen e så våldsam och att han skriver fan ett antal gånger så hoppas jag ju att han inte e alltför ung..

och skulle han vara runt 12års åldern (för att dra nån ung ålder) så kanske han skulle behöva psykolog eller nått för att inte fördärvas totalt.. hehe
Cloudburst
Kom igen, hade inte tänkt några djuplodande psykologiska diskussioner och diverse dispyter när jag posta denna... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Privacy Statement