|
Den Knäppa Tråden (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| den var postat tidigare.. jäckligt kul:P |
|
|
| St_Andrew |
 |
|
|
| St_Andrew |
hahahahaha, vad är det för fel på böghögar nu då :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
heh, vet själv hur det var när man gick i plugget.
Kunde vara vartsomhelst..på gymnastikmattan, i korridoren, utanför matsalen :D
Hörde man "böghög" så vare bara att hoppas att man inte blev invalidiserad:crazy: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hahahahaha, vad är det för fel på böghögar nu då :D |
va? e du bekant me fenomenet? :toothless När jag gick på högstadiet, vilket var 10 år sen så var det inne att göra "proppen" :p vi hade rätt trånga korridorer på vår skola.. haha.. de var humor det :D dazze var jämt den givna upphovsmannen till de ökända propparna på rasterna :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
va? e du bekant me fenomenet? :toothless När jag gick på högstadiet, vilket var 10 år sen så var det inne att göra "proppen" :p vi hade rätt trånga korridorer på vår skola.. haha.. de var humor det :D dazze var jämt den givna upphovsmannen till de ökända propparna på rasterna :p |
jag är grymmt bekant med fenomenet :D grymmt kul faktiskt :D kan säkert vara så att nån skadar sig, men va fan, risker man får ta ;)
nu till min fråga, vad faen är proppen? :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
vad faen är proppen? :p |
mjo nu ska jag berätta. vi hade trånga korridorer som sagt..det var en gammal skola.. på vissa ställen var korridorerna kanske.. hmmm, låt mig måtta...1, 2.. ja, kanske 3 meter breda... vid lunchrusningen och när folk skulle gå från olika lektioner och hade bråttom (kort sagt, när många personer var i rörelse).. var det ofta någon (spec. Dazze och hans gäng) som blockerade en dörr i en smal korridor.. som folk verkligen behövde passera.. Man hörde bara att nån skrek "Proppen" och sen var det kört.. ALLA killar (just) :p varför kan de va så? :crazy: rusade till proppstället.. och tryckte på.. det var riktig kaos alltså.. å så tryckte man till alla ramla.. och alla försökte ju stå still och rak och hålla emot...eller till dörren brast... antar att det var på min tid. nu är det mer populär med böghögar :D haha
behöver jag nämna att jag inte var med i nån propp :) |
|
|
|
|