|
Den Knäppa Tråden (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
du ser (under förutsättning att inte filmerna är fejk) ett sätt att kamouflera sig
genom att på grejen man vill dölja projicera en bild av hur det ser ut bakom grejen, förefaller grejen att försvinna |
Jo, så långt förstod jag, men det måste ju kräva en jävla apparatur, det är väl knappast något som har militära intresse? Vad är användningsområdet? |
|
|
| JayBee |
| Jooo fy fan det är ju av högt militärt intresse! fan folk trodde ju bröder wright eller vad de hette var knäppa i bollen. lita på mig om några år har usa nån form utav fungerande prototyp camo i den stilen som är tophemlig och typ 20 år efter det, är det standard i alla "i" länder :D |
|
|
| St_Andrew |
Tranceaddict
20+18+1+14+3+5+1+4+4+9+3+21 = 103%
Nästan :p |
|
|
| NordLight |
Grymt rolig tv reklam från Holland.
Klicka på länken för att komma till Double A's hemsida. Ladda hem reklamsnutten därifrån.
Double A paper
Greetz
NordLight |
|
|
| cviper |
:eyes:
Dock svårt att tro att det är äkta... iofs har de varit på siggraph, vilket ger det hela lite "credibility" (vad det nu kan vara på svenska) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by cviper
"credibility" (vad det nu kan vara på svenska) |
trovärdighet |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by NordLight
Grymt rolig tv reklam från Holland.
Klicka på länken för att komma till Double A's hemsida. Ladda hem reklamsnutten därifrån.
Double A paper
Greetz
NordLight |
fan va skön reklamfilm.. :) men nått sånt hade lätt blivit anmält både hit o dit i sverige... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
taskigt sabotage |
hehehehe, tycker det var ganska skönt gjort :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehehehe, tycker det var ganska skönt gjort :p |
beror på om man tycker att sabotage/förstörelse är skönt eller inte :rolleyes: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
beror på om man tycker att sabotage/förstörelse är skönt eller inte :rolleyes: |
altså försvarar inte sabotage, men det kan ju vara skönt gjort för det... dvs om nån klottrar kuk där hade det inte vart kul, nu var det däremot ganska kul... fattar hur jag mena? =) |
|
|
| Glorie |
jag funderar över hur en människa betar?
 |
|
|
|
|