|
Den Knäppa Tråden (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
stackars barn |
|
|
| JayBee |
En sån nalle vill jag ha! :) |
|
|
| St_Andrew |
ledsen glad... hahaha älskar översättningar!
Edit: Läs shytrance inlägg om ni inte fattar! |
|
|
| Glorie |
det trodde man ju inte :eyes:
"Stor Härlig Trädgårdstomt om 1561 Kvm" jag undrar om där ingår gravstenar.. :nervous: :nervous: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
det trodde man ju inte :eyes:
"Stor Härlig Trädgårdstomt om 1561 Kvm" jag undrar om där ingår gravstenar.. :nervous: :nervous: |
där hade jag INTE viljat bo |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
det trodde man ju inte :eyes:
"Stor Härlig Trädgårdstomt om 1561 Kvm" jag undrar om där ingår gravstenar.. :nervous: :nervous: |
hehehehe.. ballt.. skulle nästan kunna tänka mig bo där :) |
|
|
| robstar |
Hahah!!! Måste ha en sån där!! |
|
|
| Glorie |
Men här skulle man inte neka sig hes till att bo iaf ;)
checka :eyes: :eyes: :eyes: Kolla in "Visa fler bilder också" inte missa :)
Inte SÅ dyrt ändå :p hade huset legat i Malmö, GBG eller Sthlm hade det ju kostat mer än det dubbla :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
Men här skulle man inte neka sig hes till att bo iaf ;)
checka :eyes: :eyes: :eyes: Kolla in "Visa fler bilder också" inte missa :)
Inte SÅ dyrt ändå :p hade huset legat i Malmö, GBG eller Sthlm hade det ju kostat mer än det dubbla :) |
Du de där va ju INGEN dålig kåk... som hemma hos mig ungefär fast jag bor ju i en lägenhet :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
Men här skulle man inte neka sig hes till att bo iaf ;)
checka :eyes: :eyes: :eyes: Kolla in "Visa fler bilder också" inte missa :)
Inte SÅ dyrt ändå :p hade huset legat i Malmö, GBG eller Sthlm hade det ju kostat mer än det dubbla :) |
Såg ju jävligt coolt ut fast det var ju inte överdrivet stort... tom mitt lilla hus e större =)
swimingpoolen var inte o leka med... hehe... men hur fan kommer man på idén att bygga ett "vita huser"? tufft iaf! |
|
|
| Glorie |
:stongue::stongue::stongue: |
|
|
| Kongo_kim |
varför fånga han en säl??
jagar han såna eller:conf: |
|
|
|
|