return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Den Knäppa Tråden (pg. 98)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Hehehe.. de här var bland det knäppaste jag sett :toothless

http://www.discogs.com/release/200040
M1cro5lave
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
hehe, håll i er nu...för här gåre undan :D
http://media.ebaumsworld.com/index....ototraining.wmv


Hahaha, vafan ska det där vara för någe? :)

Man mår ju nästan dåligt av att se på dem, haha :eyespop::wtf:
SteveTranz4ever
Kom ju på att Midsommar 2002 var ett galet år som alla andra och vad bättre då än att visa en av dom kanske mer sjukare sakerna för er i just denna tråden...

Steve här bakom filmkameran med div. polare som ställde upp, allt detta var spontant som sedan blev en av Steves första redigeringsjobb och som sedemera hamnade på en site med galna klipp

Inofficiella Ölands Mästerskapen i tänd på din fjärt & se vad som händer
http://www.nollkoll.nu/?prutt=1


Håll till godo // Steve :gsmile:



Minns inte om jag visat denna tidigare men what the hell... har ju massor med nya här D
ScuL
http://www.aftonbladet.se/vss/resor...,536877,00.html

:D
ScuL
Idag har Holländska skämttecknare Mark Retera fått ett pris för årets bästa serien.

Jag har översätt några bilder från serien till Svenska bara för skojs skull :)









jofawe
quote:
Originally posted by ScuL
Idag har Holländska skämttecknare Mark Retera fått ett pris för årets bästa serien.

Jag har översätt några bilder från serien till Svenska bara för skojs skull :)




hahahah.. påminner om svenska Hans Lindström...


Hans Lindströms hemsida

Ur nöjesnytt i växjö
Glorie
http://www.scenta.co.uk/reverse/

gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag kämpar tappert för att klara level 5 :/ men efter 10 försöket ger jag upp och skyller på mitt optiska pekdon som det är nåt fel på. sådeså! Fruktat frusterande :D

rekordet innehas hittills av mig :D:crazy:

om jag fuskar kommer jag till level 12 ;)
cviper
quote:
Originally posted by Glorie
http://www.scenta.co.uk/reverse/

gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag kämpar tappert för att klara level 5 :/ men efter 10 försöket ger jag upp och skyller på mitt optiska pekdon som det är nåt fel på. sådeså! Fruktat frusterande :D

rekordet innehas hittills av mig :D:crazy:


level 18 ;)
Glorie
quote:
Originally posted by cviper
level 18 ;)


ja antar verkligen att du fuska så det stod härliga till markus ;) annars river ja mitt hår :p

(har blitt så störd nu, så att när ja surfar vanligt så gör jag motsatta rörelser med mitt pekdon :crazy: )
cviper
quote:
Originally posted by Glorie
ja antar verkligen att du fuska så det stod härliga till markus ;) annars river ja mitt hår :p

(har blitt så störd nu, så att när ja surfar vanligt så gör jag motsatta rörelser med mitt pekdon :crazy: )


Fuska?! Det gäller ju bara att tänka lite felvänt, man har ju t.om. oändligt många försök. Jag kan ju också meddela att det var mycket lättare idag än igår då man hade varit ute och druckit lite innan :p

reveal
quote:
Originally posted by Glorie
http://www.scenta.co.uk/reverse/

gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag kämpar tappert för att klara level 5 :/ men efter 10 försöket ger jag upp och skyller på mitt optiska pekdon som det är nåt fel på. sådeså! Fruktat frusterande :D

rekordet innehas hittills av mig :D:crazy:

om jag fuskar kommer jag till level 12 ;)



Jag klarade spelet, trots att jag har en old-school-mus :) Finns bara 20 banor.

Edit: Och efter att ha läst era inlägg kan jag tillägga: Givetvis utan fusk, och på ca 25 minuter totalt.
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
Givetvis utan fusk, och på ca 25 minuter totalt.


skills :)

jag kan erkänna att ja var lite vassare idag faktiskt, men det var ju iofs efter träning. hehe... klarade femman till och med :D

antar att alla sett Läskiga sidan
weeeee, nostalgitripp. jag hade nästan glömt bort!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Privacy Statement