|
Den Knäppa Tråden (pg. 98)
|
View this Thread in Original format
| M1cro5lave |
Hahaha, vafan ska det där vara för någe? :)
Man mår ju nästan dåligt av att se på dem, haha :eyespop::wtf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kom ju på att Midsommar 2002 var ett galet år som alla andra och vad bättre då än att visa en av dom kanske mer sjukare sakerna för er i just denna tråden...
Steve här bakom filmkameran med div. polare som ställde upp, allt detta var spontant som sedan blev en av Steves första redigeringsjobb och som sedemera hamnade på en site med galna klipp
Inofficiella Ölands Mästerskapen i tänd på din fjärt & se vad som händer
http://www.nollkoll.nu/?prutt=1
Håll till godo // Steve :gsmile:
Minns inte om jag visat denna tidigare men what the hell... har ju massor med nya här D |
|
|
| ScuL |
Idag har Holländska skämttecknare Mark Retera fått ett pris för årets bästa serien.
Jag har översätt några bilder från serien till Svenska bara för skojs skull :)




 |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
Idag har Holländska skämttecknare Mark Retera fått ett pris för årets bästa serien.
Jag har översätt några bilder från serien till Svenska bara för skojs skull :)
|
hahahah.. påminner om svenska Hans Lindström...
Hans Lindströms hemsida
Ur nöjesnytt i växjö |
|
|
| Glorie |
http://www.scenta.co.uk/reverse/
gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag kämpar tappert för att klara level 5 :/ men efter 10 försöket ger jag upp och skyller på mitt optiska pekdon som det är nåt fel på. sådeså! Fruktat frusterande :D
rekordet innehas hittills av mig :D:crazy:
om jag fuskar kommer jag till level 12 ;) |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by Glorie
http://www.scenta.co.uk/reverse/
gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag kämpar tappert för att klara level 5 :/ men efter 10 försöket ger jag upp och skyller på mitt optiska pekdon som det är nåt fel på. sådeså! Fruktat frusterande :D
rekordet innehas hittills av mig :D:crazy: |
level 18 ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by cviper
level 18 ;) |
ja antar verkligen att du fuska så det stod härliga till markus ;) annars river ja mitt hår :p
(har blitt så störd nu, så att när ja surfar vanligt så gör jag motsatta rörelser med mitt pekdon :crazy: ) |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja antar verkligen att du fuska så det stod härliga till markus ;) annars river ja mitt hår :p
(har blitt så störd nu, så att när ja surfar vanligt så gör jag motsatta rörelser med mitt pekdon :crazy: ) |
Fuska?! Det gäller ju bara att tänka lite felvänt, man har ju t.om. oändligt många försök. Jag kan ju också meddela att det var mycket lättare idag än igår då man hade varit ute och druckit lite innan :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
http://www.scenta.co.uk/reverse/
gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag kämpar tappert för att klara level 5 :/ men efter 10 försöket ger jag upp och skyller på mitt optiska pekdon som det är nåt fel på. sådeså! Fruktat frusterande :D
rekordet innehas hittills av mig :D:crazy:
om jag fuskar kommer jag till level 12 ;) |
Jag klarade spelet, trots att jag har en old-school-mus :) Finns bara 20 banor.
Edit: Och efter att ha läst era inlägg kan jag tillägga: Givetvis utan fusk, och på ca 25 minuter totalt. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
Givetvis utan fusk, och på ca 25 minuter totalt. |
skills :)
jag kan erkänna att ja var lite vassare idag faktiskt, men det var ju iofs efter träning. hehe... klarade femman till och med :D
antar att alla sett Läskiga sidan
weeeee, nostalgitripp. jag hade nästan glömt bort! |
|
|
|
|