|
Den Knäppa Tråden (pg. 145)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahah :haha: :haha: :haha:
jag älskar holland :D |
|
|
| jofawe |
| Precis vad jag behövde idag! |
|
|
| Cloudburst |
Ett felskickat mejl, tydligen från en tonårstjej (om inte, gud giv mig styrka :p )
"Jag har inte alls svart med att använda skijetäcken..
jag sa ju bara att jag bara råkade att lösa fel ju
att jaf fattde ju inte när du sa detära med att du frågade mig om jag hade det att du ha skullat gort det men jag frågade ju dug ju med nu sa ju bara att det var jag som skulle ha gort det men det gorde jag ju
jag fattde inte vad du menade mend att jag ha skullat fråga dig och sen ibte att du sjäkv llarty hade det men du hade det inte" |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Ett felskickat mejl, tydligen från en tonårstjej (om inte, gud giv mig styrka :p )
att jaf fattde ju inte när du sa detära med att du frågade mig om jag hade det att du ha skullat gort det men jag frågade ju dug ju med nu sa ju bara att det var jag som skulle ha gort det men det gorde jag ju
jag fattde inte vad du menade mend att jag ha skullat fråga dig och sen ibte att du sjäkv llarty hade det men du hade det inte" |
haha, jag kan knappt läsa vad det står :P |
|
|
| Aendy |
Verkar ju nästan som att det var ämnat att nå en lärare... bad move! |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Aendy
Verkar ju nästan som att det var ämnat att nå en lärare... bad move! |
Haha, vart med om något liknande? :D |
|
|
| Laszlo |
Vart fan är världen på väg? No offence, men jag kunde ta mig fan uttrycka mig på mer korrekt svenska innan jag flyttade hit.
Har folk slutat plugga glosor nuförtiden eller vad är det frågan om? Det är Lunarstorms fel allting, det satans communityt fördummar ju våra stackars ungar - ungar som en vacker dag ska ta över denna värld efter oss. Spring för era jävla liv... |
|
|
| Aendy |
Haha, vart med om något liknande? :D |
Tyvärr... :/ Ser oroväckande ofta ut så... |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Aendy
Tyvärr... :/ Ser oroväckande ofta ut så... |
Då har det nog gått utför sedan jag var mindre... :nervous: |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Vart fan är världen på väg? No offence, men jag kunde ta mig fan uttrycka mig på mer korrekt svenska innan jag flyttade hit.
Har folk slutat plugga glosor nuförtiden eller vad är det frågan om? Det är Lunarstorms fel allting, det satans communityt fördummar ju våra stackars ungar - ungar som en vacker dag ska ta över denna värld efter oss. Spring för era jävla liv... |
så sant, kan dock säga att man i min skola inte rikgit är så där dålig, det finns som tur är ett hopp men det där va faktiskt skrämmande.
btw, kolla hur ofta avsändaren använder slanget ju, helt otroligt "ju":tongue2 |
|
|
|
|