|
Den Knäppa Tråden (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| quote: | Originally posted by reveal
:stongue: :stongue: :stongue:
givetvis är det roliga att man ska panta tomma flaskor, vem fan pantar fulla? eftersom de har blivit tvugna att sätta upp lappen? :stongue: ;)
(skrattar lite åt steve också, sjukt skoj med att panta med bottnen först :toothless) | jag vad kan man säga.. du har en alfabetisk humor? :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag vad kan man säga.. du har en alfabetisk humor? :) |
Ja e rädd att jag inte riktigt förstår hur du menar nu JayBee? :) Alfabetisk? :)
Aendy, ;) :rolleyes:
[...]
jag kan väl erkänna att bilden inte var så rolig iofs :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie [...]
jag kan väl erkänna att bilden inte var så rolig iofs :) | Men du vet vi gillar dig ändå :) |
|
|
| Glorie |
| Puuuuh :) vilken tur jag har... :) vore ju inte snällt om jag blev utmobbad ;) |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by reveal
givetvis är det roliga att man ska panta tomma flaskor, vem fan pantar fulla? eftersom de har blivit tvugna att sätta upp lappen? :stongue: ;) |
Tja, med tanke på att automaten står inne i butiken (i butikerna här gör den det iaf) KAN man ju komma på idén att "panta" fulla flaskor (som man inte köp än) och sen köpa nåt med pengarna man får?
Jag kan dock tänka mig att man ser lite misstänkt ut om man går å tar fotos på en pantautomat ... :p :stongue: |
|
|
| JayBee |
| cviper: hmmm det var ingen dum ide det :D nästan så jag har lust att göra så :) man får göra det nån gång när det är relativt tomt i butiken :thepirate |
|
|
| Glorie |
Allas vår Homestarrunner här
Inte för att jag fattar så mycket utav vad de säger på engelska, men ändå.. det är säkert roligt? :crazy:
Sköna killar som klär ut sig till karaktärerna i alla fall :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
From a strictly mathematical viewpoint it goes like this:
What Makes 100%? What does it mean to give MORE than 100%?
Ever wonder about those people who say they are giving more than 100%?
We have all been to those meetings where someone wants you to giveover 100%. How about achieving 103%? What makes up 100% in life?
Well, here's a little mathematical formula that might help you answer these questions:
If:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
is represented as:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26.
Then: H-A-R-D-W-O-R-K is
8+1+18+4+23+15+18+11 = 98%
and K-N-O-W-L-E-D-G-E is
11+14+15+23+12+5+4+7 +5 = 96%
But,
A-T-T-I-T-U-D-E is
1+20+20+9+20+21+4+5 = 100%
And,
B-U-L-L-S-H-I-T is
2+21+12+12+19+8+9+20 = 103%
AND, look how far ass-kissing will take you.
A-S-S-K-I-S-S-I-N-G is
1+19+19+11+9+19+19+9+14+7 = 118%
So, one can then conclude with mathematical certainty that while
Hard work and Knowledge will get you close, and Attitude will get
you there, Bull and Ass-kissing will put you over the top. |
|
|
| dbl |
| hehehehehehehe... hel ball steve.. stämmer la ofta också.. hehe |
|
|
| Aendy |
Jag är lite rudis på teknisk mumbojumbo, vad är det jag ser på filmerna? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag är lite rudis på teknisk mumbojumbo, vad är det jag ser på filmerna? |
du ser (under förutsättning att inte filmerna är fejk) ett sätt att kamouflera sig
genom att på grejen man vill dölja projicera en bild av hur det ser ut bakom grejen, förefaller grejen att försvinna |
|
|
|
|