return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Den Knäppa Tråden (pg. 118)
View this Thread in Original format
Dioxys
men kom igen, du kan ju inte döma honom som om han vore kandidat till nobelpris :/ vi kan väl alla hålla med om att han inte är speciellt gammal killen?
n0bben
öh.. en genomsnittlig andraklassare kan ju skriva tio gånger bättre uppsatser. eftersom han får betyg borde han väl iaf gå i sexan/sjuan? eller?
Dioxys
Orka tjaffsa om ovesäntliga grejjer nu.. Du tycker alltså det är bättre att tracka ner istället för att ge konstruktiv kritik?
n0bben
tyckte det var alldeles utmärkt konstruktiv kritik, läraren skriver ju att det t.ex varken finns logik eller finess, och det är ju sant.
Dioxys
Kallar du det KONSTRUKTIV kritik så undrar jag om du vet vad det betyder...
n0bben
jag undrar om DU vet vad det betyder? :stongue:

läraren motiverar ju klart och tydligt varför han får sitt IG och nu kanske han kan lära sig av sina misstag
Dioxys
det du beskriver är kritik. Konstruktiv kritik däremot är när man inte bara säger vad som är fel, utan säger även vad man tyckte man ser ljusglimtar ändå nånstanns å försöker framhäva det tills nästa gång... du kallar det där alltså en bra motivering till ig? illa
n0bben
konstruktiv kritik kan alltså inte vara negativ? intressant.
möjligtvis kanske läraren kunde skrivit mer utförligt, men det fanns ju inga ljusglimtar överhuvudtaget. :rolleyes:

tycker nog läraren borde prata lite med ungens föräldrar, för sådan smörja ska verkligen inte accepteras.
dbl
bara det där om fantasin... hur bra fantasi har man egentligen om man säger att det e en gubbe som saknar öron, ögon, armar och ben... men kan ändå sparka på en katt.. och han förlorade delarna när han ramlade ner i en köttkvarn... och hur fasiken förlorar man enbart dem delarna i en köttkvarn?? visst bena och armarna.. men ögon och öron liksom..

hade varit mer fantasi om han dragit till med att det kom en robot som torterade honom och bla bla bla....

han nämner aldrig att han har fått tillbaka sina armar, ben och ögon vilket han skulle behöva för att kunna göra allting...

där kunde han ha dragit in värsta grejen med att nån utomjording hitta honom och gav honom nya grejer.... mer fantasi liksom

och det saknas 105 år

han förklarar sen aldrig hur dem mänskliga delarna kan klara sig på solen... dem kan ligga i nån behållare eller nått som klarar hettan.. men nee.. sånt finns inte här

och varför kommer den här frunkensvin att utplåna hela solen och pluto pga att han glömde tejpa fast tjocktarmen????

orkar inte kolla mer på berättelsen... men han har missat så otroligt mycket att den knappt är fantasifull... nån med bra fantasi hade fått med mycket mer delar i det hela... så neee.. tycker verkligen inte han har nån speciellt bra fantasi
Dioxys
quote:
Originally posted by n0bben
konstruktiv kritik kan alltså inte vara negativ? intressant.
möjligtvis kanske läraren kunde skrivit mer utförligt, men det fanns ju inga ljusglimtar överhuvudtaget. :rolleyes:

tycker nog läraren borde prata lite med ungens föräldrar, för sådan smörja ska verkligen inte accepteras.


haha, det är så jag är lärd iaf :)

tycker fortfarande du är grymt subjektiv, vilket läraren också var.. idiotiskt enligt mig.. det är precis samma grej som när folk här på ta blev arga för att nån kritiker skrev skit om ett tiesto-album i aftonbladet var det va?

en snabb fråga bara, du gillar inte south park va? lite samma sorts humor där.

n0bben
quote:
Originally posted by Dioxys
haha, det är så jag är lärd iaf :)

tycker fortfarande du är grymt subjektiv, vilket läraren också var.. idiotiskt enligt mig.. det är precis samma grej som när folk här på ta blev arga för att nån kritiker skrev skit om ett tiesto-album i aftonbladet var det va?

en snabb fråga bara, du gillar inte south park va? lite samma sorts humor där.


jag älskar south park :cool:

har lite svårt o dra paralleller mellan uppsatsen och aftonbladets recensioner dock
dbl
quote:
Originally posted by n0bben
jag älskar south park :cool:

har lite svårt o dra paralleller mellan uppsatsen och aftonbladets recensioner dock


förstår inte likheten mellan southpark och berättelsen heller om jag ska va ärlig.. hehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Privacy Statement