|
Den Knäppa Tråden
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
Hej,
Är det någon annan än jag som tycker att det är skitkul med filmsnuttar,bilder & ljudspår på knäppa saker. Det dimper ner lite roliga/sjuka grejer i min mailbox då och då och nu tänkte jag att vi kanske kunde dela med oss av det goda. I go first:
Greetz
NordLight |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag undrar vilken av dom båda bilderna som är mest vidrig... ett är säkert i alla fall... båda e lika sanna :toothless |
|
|
| NordLight |
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:D :D :D :D |
|
|
| Glorie |
God idé tycker ja me den knäppa tråden :p (gillar speciellt namnet) får inte så mycke saker skickat till mig så ja vet inte om ja kan bidra :p
men, hmm nåt måste ja ju ha ju.. :)
iaf så tycker ja inte att "the first remote-control" var rolig :p tsss, stämmer ju inte.. va elakt! sista bilden (Viagra) tog det mig tre sidvisningar innan ja kopplade.. :p


söööööt |
|
|
| SteveTranz4ever |
Gott folk ni måste bara testa detta as roliga "spel" den som gjort den behöver ju inte avslöja direkt själva poängen med det utan låt fler få njuta av det först
Klicka bara på länken nedan och låt det ladda... sen e de bara å spela på
http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300
MVH / Steve me loiden :happy2: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Gott folk ni måste bara testa detta as roliga "spel" den som gjort den behöver ju inte avslöja direkt själva poängen med det utan låt fler få njuta av det först
Klicka bara på länken nedan och låt det ladda... sen e de bara å spela på
http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300
MVH / Steve me loiden :happy2: |
HAHAHAHAHA så jävla klockren :D:D:D:D:D |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Gott folk ni måste bara testa detta as roliga "spel" den som gjort den behöver ju inte avslöja direkt själva poängen med det utan låt fler få njuta av det först
Klicka bara på länken nedan och låt det ladda... sen e de bara å spela på
http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300
MVH / Steve me loiden :happy2: |
:D :D :D Den vart ju nice den ju... |
|
|
| Glorie |
:p :p |
|
|
| Aendy |
| Det bästa med Steves är utan tvekan musiken! |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Glorie
God idé tycker ja me den knäppa tråden :p (gillar speciellt namnet) får inte så mycke saker skickat till mig så ja vet inte om ja kan bidra :p
men, hmm nåt måste ja ju ha ju.. :)
iaf så tycker ja inte att "the first remote-control" var rolig :p tsss, stämmer ju inte.. va elakt! sista bilden (Viagra) tog det mig tre sidvisningar innan ja kopplade.. :p

|
Enda horan - hehehehehe |
|
|
|
|